Arculatot váltott a Mood Media
A nemzetközileg egységes megjelenés és kommunikáció jegyében alakította ki új arculatát a Mood Media. A több mint 30 országban tevékenykedő, zenei, vizuális és illatmarketing-megoldásokat kínáló érzékszervi marketing ügynökség új megjelenésének célja, hogy hangsúlyozza az ügynökség piacvezető szerepét, megbízhatóságát, nemzetköziségét, kreativitását, újszerű gondolkodásmódját és dinamizmusát.
Az arculatváltás során megváltozott a logó, a betűtípus, a weboldal (www.moodmedia.com), továbbá új értékesítést támogató eszközök készültek, és a képi megjelenés is letisztult. A céghez erősen kötődő rózsaszín, lila, kék színvilág azonban az új stratégiában is fontos szerepet játszik. Az új kommunikációhoz a cég 17, a tevékenységhez kapcsolódó kifejező szót választott, melyeket a ’MORE’ kulcsszóval párosít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >