Arculatot váltott a Mood Media
A nemzetközileg egységes megjelenés és kommunikáció jegyében alakította ki új arculatát a Mood Media. A több mint 30 országban tevékenykedő, zenei, vizuális és illatmarketing-megoldásokat kínáló érzékszervi marketing ügynökség új megjelenésének célja, hogy hangsúlyozza az ügynökség piacvezető szerepét, megbízhatóságát, nemzetköziségét, kreativitását, újszerű gondolkodásmódját és dinamizmusát.
Az arculatváltás során megváltozott a logó, a betűtípus, a weboldal (www.moodmedia.com), továbbá új értékesítést támogató eszközök készültek, és a képi megjelenés is letisztult. A céghez erősen kötődő rózsaszín, lila, kék színvilág azonban az új stratégiában is fontos szerepet játszik. Az új kommunikációhoz a cég 17, a tevékenységhez kapcsolódó kifejező szót választott, melyeket a ’MORE’ kulcsszóval párosít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >