Arculatot váltott a Mood Media
A nemzetközileg egységes megjelenés és kommunikáció jegyében alakította ki új arculatát a Mood Media. A több mint 30 országban tevékenykedő, zenei, vizuális és illatmarketing-megoldásokat kínáló érzékszervi marketing ügynökség új megjelenésének célja, hogy hangsúlyozza az ügynökség piacvezető szerepét, megbízhatóságát, nemzetköziségét, kreativitását, újszerű gondolkodásmódját és dinamizmusát.
Az arculatváltás során megváltozott a logó, a betűtípus, a weboldal (www.moodmedia.com), továbbá új értékesítést támogató eszközök készültek, és a képi megjelenés is letisztult. A céghez erősen kötődő rózsaszín, lila, kék színvilág azonban az új stratégiában is fontos szerepet játszik. Az új kommunikációhoz a cég 17, a tevékenységhez kapcsolódó kifejező szót választott, melyeket a ’MORE’ kulcsszóval párosít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >