Arculatot vált a PepsiCo

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 29. 09:29
🎧 Hallgasd a cikket:

A PepsiCo 2025-ös vízióját tükröző új vállalati logót mutatott be, amely a vállalat energikusságát, optimizmusát és globális ambícióját hivatott jelképezni. A snack- és üdítőital-óriás történetében ezzel egy közel 25 éves korszak zárul le. 

Mint azt Ramon Laguarta, a vállalat elnök-vezérigazgatója elmondta:

–  Az új arculat merészen visszaadja, kik vagyunk 2025-ben: egy globálisan jelen lévő vállalat, amely pozitív hatásra törekszik, és páratlan márkaportfólióval rendelkezik.

A logó középpontjában a ‘P’ betű áll, amelyet a vállalat által képviselt értékeket – a fogyasztóközpontúságot, a fenntarthatóságot és a kiváló ízvilágot – megtestesítő formák és szimbólumok vesznek körül. A színpalettát az élelmiszereket és frissítő italokat tápláló termőföldek gazdagsága és a vállalat emberek és bolygó iránti elkötelezettsége ihlette. Az új, kisbetűs egyedi betűtípus megközelíthetőség érzését kelti, ami jól tükrözi a cég márkáinak merész, fogyasztóközpontú szellemiségét.

Az új logó fokozatosan jelenik meg a PepsiCo.com megújult weboldalán, valamint a vállalat globális közösségi médiafelületein – többek között a LinkedInen, Instagramon, YouTube-on és TikTokon. A bevezetés érinti a csomagolásokat, munkahelyeket és arculati elemeket is, ezzel erősítve a kapcsolatot a vállalati márka és a fogyasztói márkák között.

A 60 éve a Pepsi és a Lay’s egyesülésével alakult és bár az utóbbi években jelentős átalakuláson keresztülment, de arculatán semmit nem változtató PepsiCo célja az új arculattal az is, hogy ráirányítsa a figyelmet széles termékpalettájára, mivel jelenleg a fogyasztók mindössze 21%-a tud megnevezni Pepsin kívül más PepsiCo márkát.

A cég több mint 500 márkát fog össze – köztük olyanokat, mint a Tostitos, a Gatorade, a Quaker, a Siete és a poppi –, és világszerte több mint 300 000 munkavállalót foglalkoztat

Kapcsolódó cikkeink