Arcukat és nevüket adják termékeikhez a Lidl beszállítói
A transzparencia egyre fontosabbá válik a termékek, különösen az élelmiszerek eladhatóságában. Több sikeres külföldi példa hatására a Lidl hazai áruházaiban is felismerték, hogy eladásösztönző hatása van annak, ha találkozhatunk a termelő nevével és arcával. Egyre több fogyasztó értékeli pozitívan, ha a terméket hazai termelő állította elő: ennek is köszönhető, hogy az elmúlt öt évben a Lidl pl. 34%-ról 52%-ra emelte termékkínálatában a magyar termékek részarányát 154 hazai üzletében.
Persze van még hova fejlődni: egy biotermékeket forgalmazó bajorországi projektben a fogyasztók a termék teljes útját végigkísérhetik, ha a csomagoláson található kódot beütik egy megadott honlapon. „Magyarországon is elindultunk ezen az úton, több hazai termelő arcával és nevével találkozhatnak vásárlóink áruházainkban, mert szeretnénk felhívni a figyelmet a minőségi hazai termékekre és azok beszállítóira, valamint mindazon hozzáadott értékekre, amelyet a magyar termékek képviselnek országhatáron innen és túl” – mondta Grósz Jenő a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
„A termék transzparencia nem divat, hanem jogos igény a vásárlók részéről, amire egyre nagyobb hangsúlyt kívánunk fordítani a jövőben”- tette hozzá Grósz Jenő. Jelenleg 202 magyar beszállító közel 700 termékével találkozhatunk a Lidl hazai áruházaiban, azaz mintegy 50%-kal több magyar termék jelent meg a polcokon az elmúlt öt év során, ezért is fontos, hogy a fogyasztók tisztában legyenek azzal, honnan származik az élelmiszer, amely a kosarukba kerül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >