Árcsökkentéssel növelné a növényi alapú termékek értékesítését a Lidl Belgiumban
Május 15-től a Lidl tartósan csökkenti a növényi eredetű tej- és húsalternatívák árát összehangolva azokat az állati termékekével. Ezzel egyidejűleg az állati eredetű termékekre vonatkozó promóciókat kiterjeszti a növényi eredetű alternatívákra is.
A kiskereskedő választékát is bővíti: 2030-ra 20%-ra nő a növényi alapú fehérjeforrások, aránya, az alternatív tejtermékek részesedése pedig eléri majd a 10%-ot.
Az állati és növényi eredetű fehérjék közötti árkülönbség megszüntetésével a kiskereskedő célja, hogy a növényi eredetű termékek szélesebb körben váljanak elérhetővé.
Az iVox által a Lidl Belgium megbízásából nemrégiben készített tanulmány szerint Belgiumban a fogyasztók 42%-a vásárolna több vegetáriánus és/vagy vegán terméket, ha azok olcsóbbak lennének. A megkérdezettek fele (49%) meg van győződve arról, hogy a helyettesítő termékek ténylegesen drágábbak, mint az állati eredetű változatok.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >