Árcsökkentéssel növelné a növényi alapú termékek értékesítését a Lidl Belgiumban
Május 15-től a Lidl tartósan csökkenti a növényi eredetű tej- és húsalternatívák árát összehangolva azokat az állati termékekével. Ezzel egyidejűleg az állati eredetű termékekre vonatkozó promóciókat kiterjeszti a növényi eredetű alternatívákra is.
A kiskereskedő választékát is bővíti: 2030-ra 20%-ra nő a növényi alapú fehérjeforrások, aránya, az alternatív tejtermékek részesedése pedig eléri majd a 10%-ot.
Az állati és növényi eredetű fehérjék közötti árkülönbség megszüntetésével a kiskereskedő célja, hogy a növényi eredetű termékek szélesebb körben váljanak elérhetővé.
Az iVox által a Lidl Belgium megbízásából nemrégiben készített tanulmány szerint Belgiumban a fogyasztók 42%-a vásárolna több vegetáriánus és/vagy vegán terméket, ha azok olcsóbbak lennének. A megkérdezettek fele (49%) meg van győződve arról, hogy a helyettesítő termékek ténylegesen drágábbak, mint az állati eredetű változatok.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >