Árcsökkentéssel növelné a növényi alapú termékek értékesítését a Lidl Belgiumban
Május 15-től a Lidl tartósan csökkenti a növényi eredetű tej- és húsalternatívák árát összehangolva azokat az állati termékekével. Ezzel egyidejűleg az állati eredetű termékekre vonatkozó promóciókat kiterjeszti a növényi eredetű alternatívákra is.
A kiskereskedő választékát is bővíti: 2030-ra 20%-ra nő a növényi alapú fehérjeforrások, aránya, az alternatív tejtermékek részesedése pedig eléri majd a 10%-ot.
Az állati és növényi eredetű fehérjék közötti árkülönbség megszüntetésével a kiskereskedő célja, hogy a növényi eredetű termékek szélesebb körben váljanak elérhetővé.
Az iVox által a Lidl Belgium megbízásából nemrégiben készített tanulmány szerint Belgiumban a fogyasztók 42%-a vásárolna több vegetáriánus és/vagy vegán terméket, ha azok olcsóbbak lennének. A megkérdezettek fele (49%) meg van győződve arról, hogy a helyettesítő termékek ténylegesen drágábbak, mint az állati eredetű változatok.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Willys – a svéd Kaufland
A svéd Willys szűk, ámde a rivális Lidl kínálatánál szélesebb…
Tovább olvasom >Visszatér a The Body Shop Belgiumba és Svájcba
A brit kozmetikai márka, a The Body Shop hamarosan visszatér…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >