Árcsökkentéssel növelné a növényi alapú termékek értékesítését a Lidl Belgiumban
Május 15-től a Lidl tartósan csökkenti a növényi eredetű tej- és húsalternatívák árát összehangolva azokat az állati termékekével. Ezzel egyidejűleg az állati eredetű termékekre vonatkozó promóciókat kiterjeszti a növényi eredetű alternatívákra is.
A kiskereskedő választékát is bővíti: 2030-ra 20%-ra nő a növényi alapú fehérjeforrások, aránya, az alternatív tejtermékek részesedése pedig eléri majd a 10%-ot.
Az állati és növényi eredetű fehérjék közötti árkülönbség megszüntetésével a kiskereskedő célja, hogy a növényi eredetű termékek szélesebb körben váljanak elérhetővé.
Az iVox által a Lidl Belgium megbízásából nemrégiben készített tanulmány szerint Belgiumban a fogyasztók 42%-a vásárolna több vegetáriánus és/vagy vegán terméket, ha azok olcsóbbak lennének. A megkérdezettek fele (49%) meg van győződve arról, hogy a helyettesítő termékek ténylegesen drágábbak, mint az állati eredetű változatok.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >