Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében, hogy enyhítsék a háztartások pénzügyi terheit. Mindkét kiskereskedő igyekszik az alapvető termékeket anélkül megfizethetőbbé tenni, hogy az a minőség rovására menne, így biztosítva versenyképességük megőrzését is.
A Lidl Németországban tartósan csökkentette egyes hús és egyéb termékek árát, például a friss sertéshúsét, a csirkemellfiléét és vegán falatokét. A Lidl Plus vásárlók márciusban további 10% kedvezményt kapnak több mint 200 biotermékre.
Az Eroski Spanyolországban csökkenti 71,6 millió eurós befektetéssel 700 saját márkás termék árát 2025-ben, és ezzel 2023 óta már összesen 171,6 millió eurót fordított a fogyasztói árak alacsonyan tartására. Ám a vállalat célja nem pusztán az árcsökkentés, de az is, hogy a családok igazán minőségi alapvető élelmiszereket és háztartási cikkeket vásárolhassanak.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre nő a növényi alternatívák iránti kereslet Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsult az élelmiszerinfláció Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Üveg és papír viszik a prímet a körforgásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >