Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében, hogy enyhítsék a háztartások pénzügyi terheit. Mindkét kiskereskedő igyekszik az alapvető termékeket anélkül megfizethetőbbé tenni, hogy az a minőség rovására menne, így biztosítva versenyképességük megőrzését is.
A Lidl Németországban tartósan csökkentette egyes hús és egyéb termékek árát, például a friss sertéshúsét, a csirkemellfiléét és vegán falatokét. A Lidl Plus vásárlók márciusban további 10% kedvezményt kapnak több mint 200 biotermékre.
Az Eroski Spanyolországban csökkenti 71,6 millió eurós befektetéssel 700 saját márkás termék árát 2025-ben, és ezzel 2023 óta már összesen 171,6 millió eurót fordított a fogyasztói árak alacsonyan tartására. Ám a vállalat célja nem pusztán az árcsökkentés, de az is, hogy a családok igazán minőségi alapvető élelmiszereket és háztartási cikkeket vásárolhassanak.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Kilencmillió eurós finanszírozáshoz jutott a vegán kutyaeledel-gyártó német Vegdog
A müncheni székhelyű vegán és gluténmentes kutyaeledelt gyártó Vegdog kilencmillió…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >