Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében, hogy enyhítsék a háztartások pénzügyi terheit. Mindkét kiskereskedő igyekszik az alapvető termékeket anélkül megfizethetőbbé tenni, hogy az a minőség rovására menne, így biztosítva versenyképességük megőrzését is.
A Lidl Németországban tartósan csökkentette egyes hús és egyéb termékek árát, például a friss sertéshúsét, a csirkemellfiléét és vegán falatokét. A Lidl Plus vásárlók márciusban további 10% kedvezményt kapnak több mint 200 biotermékre.
Az Eroski Spanyolországban csökkenti 71,6 millió eurós befektetéssel 700 saját márkás termék árát 2025-ben, és ezzel 2023 óta már összesen 171,6 millió eurót fordított a fogyasztói árak alacsonyan tartására. Ám a vállalat célja nem pusztán az árcsökkentés, de az is, hogy a családok igazán minőségi alapvető élelmiszereket és háztartási cikkeket vásárolhassanak.
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Földrengés rázta meg a magyarok kedvenc üdülőhelyét
5,5-es erősségű földrengés rázta meg ma reggel Dél-Spanyolország délkeleti partvidékét…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >