Árcsökkentésbe kezd a Carrefour Romániában
Országos árcsökkentési programot indít a Carrefour Romániában, hogy segítsen a vásárlóknak megbirkózni az inflációval és az egyre emelkedő árakkal.
A Minus la Sută program keretében a Carrefour Románia akár 20%-os árengedményt kínál 1200 hétköznapi fogyasztási cikkre különböző kategóriákban, többek között élelmiszerekre, személyes higiéniai és háztartási cikkekre.
A kampányban a Carrefour saját márkái, valamint hazai és nemzetközi márkák egyaránt szerepelnek. A kedvezményes árak legalább három hónapig érvényesek, de a vásárlók igényei alapján a kereskedő akár meg is hosszabbíthatja a program érvényességét, mivel a vásárlók költségvetésének stabilitását és kiszámíthatóságát kívánja biztosítani.
Kényelmes vásárlás
A kényelmes vásárlás érdekében a kedvezmények online is elérhetők a Carrefour alkalmazásában, weboldalán és olyan partnerplatformokon keresztül, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Minus la Sută új a Carrefour olyan már meglévő kezdeményezéseinek sorában, mint például a Top 100 HIT-termék és a hétvégi utalvány, vagy a rendszeres promóciókat kínáló Act for Good hűségprogram.
A Romania Hypermarche közelmúltbeli felvásárlása eredményeként a Carrefour immár 113 romániai városban közel 450 üzletet üzemeltet, megszilárdítva ezzel pozícióját az ország kiskereskedelmi piacának élmezőnyében.
A kiskereskedő beszállítóinak több mint 93%-a romániai, és a vállalat aktívan bővíti helyi termelői hálózatát a frissáruk terén, jelenleg több mint 1300 partnerrel működik együtt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >Franchise-hálózatának bővítésére és az olasz biotermékekre fókuszál a Carrefour Italia
A franchise-hálózat bővítésével és az Act for Food program erősítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >