Árcsökkentésbe kezd a Carrefour Romániában
Országos árcsökkentési programot indít a Carrefour Romániában, hogy segítsen a vásárlóknak megbirkózni az inflációval és az egyre emelkedő árakkal.
A Minus la Sută program keretében a Carrefour Románia akár 20%-os árengedményt kínál 1200 hétköznapi fogyasztási cikkre különböző kategóriákban, többek között élelmiszerekre, személyes higiéniai és háztartási cikkekre.
A kampányban a Carrefour saját márkái, valamint hazai és nemzetközi márkák egyaránt szerepelnek. A kedvezményes árak legalább három hónapig érvényesek, de a vásárlók igényei alapján a kereskedő akár meg is hosszabbíthatja a program érvényességét, mivel a vásárlók költségvetésének stabilitását és kiszámíthatóságát kívánja biztosítani.
Kényelmes vásárlás
A kényelmes vásárlás érdekében a kedvezmények online is elérhetők a Carrefour alkalmazásában, weboldalán és olyan partnerplatformokon keresztül, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Minus la Sută új a Carrefour olyan már meglévő kezdeményezéseinek sorában, mint például a Top 100 HIT-termék és a hétvégi utalvány, vagy a rendszeres promóciókat kínáló Act for Good hűségprogram.
A Romania Hypermarche közelmúltbeli felvásárlása eredményeként a Carrefour immár 113 romániai városban közel 450 üzletet üzemeltet, megszilárdítva ezzel pozícióját az ország kiskereskedelmi piacának élmezőnyében.
A kiskereskedő beszállítóinak több mint 93%-a romániai, és a vállalat aktívan bővíti helyi termelői hálózatát a frissáruk terén, jelenleg több mint 1300 partnerrel működik együtt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >