Árcsökkentésbe kezd a Carrefour Romániában
Országos árcsökkentési programot indít a Carrefour Romániában, hogy segítsen a vásárlóknak megbirkózni az inflációval és az egyre emelkedő árakkal.
A Minus la Sută program keretében a Carrefour Románia akár 20%-os árengedményt kínál 1200 hétköznapi fogyasztási cikkre különböző kategóriákban, többek között élelmiszerekre, személyes higiéniai és háztartási cikkekre.
A kampányban a Carrefour saját márkái, valamint hazai és nemzetközi márkák egyaránt szerepelnek. A kedvezményes árak legalább három hónapig érvényesek, de a vásárlók igényei alapján a kereskedő akár meg is hosszabbíthatja a program érvényességét, mivel a vásárlók költségvetésének stabilitását és kiszámíthatóságát kívánja biztosítani.
Kényelmes vásárlás
A kényelmes vásárlás érdekében a kedvezmények online is elérhetők a Carrefour alkalmazásában, weboldalán és olyan partnerplatformokon keresztül, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Minus la Sută új a Carrefour olyan már meglévő kezdeményezéseinek sorában, mint például a Top 100 HIT-termék és a hétvégi utalvány, vagy a rendszeres promóciókat kínáló Act for Good hűségprogram.
A Romania Hypermarche közelmúltbeli felvásárlása eredményeként a Carrefour immár 113 romániai városban közel 450 üzletet üzemeltet, megszilárdítva ezzel pozícióját az ország kiskereskedelmi piacának élmezőnyében.
A kiskereskedő beszállítóinak több mint 93%-a romániai, és a vállalat aktívan bővíti helyi termelői hálózatát a frissáruk terén, jelenleg több mint 1300 partnerrel működik együtt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves infláció
Romániában 5,14 százalékra nőtt decemberben az éves inflációs ráta –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >