Árcsökkentésbe kezd a Carrefour Romániában
Országos árcsökkentési programot indít a Carrefour Romániában, hogy segítsen a vásárlóknak megbirkózni az inflációval és az egyre emelkedő árakkal.
A Minus la Sută program keretében a Carrefour Románia akár 20%-os árengedményt kínál 1200 hétköznapi fogyasztási cikkre különböző kategóriákban, többek között élelmiszerekre, személyes higiéniai és háztartási cikkekre.
A kampányban a Carrefour saját márkái, valamint hazai és nemzetközi márkák egyaránt szerepelnek. A kedvezményes árak legalább három hónapig érvényesek, de a vásárlók igényei alapján a kereskedő akár meg is hosszabbíthatja a program érvényességét, mivel a vásárlók költségvetésének stabilitását és kiszámíthatóságát kívánja biztosítani.
Kényelmes vásárlás
A kényelmes vásárlás érdekében a kedvezmények online is elérhetők a Carrefour alkalmazásában, weboldalán és olyan partnerplatformokon keresztül, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Minus la Sută új a Carrefour olyan már meglévő kezdeményezéseinek sorában, mint például a Top 100 HIT-termék és a hétvégi utalvány, vagy a rendszeres promóciókat kínáló Act for Good hűségprogram.
A Romania Hypermarche közelmúltbeli felvásárlása eredményeként a Carrefour immár 113 romániai városban közel 450 üzletet üzemeltet, megszilárdítva ezzel pozícióját az ország kiskereskedelmi piacának élmezőnyében.
A kiskereskedő beszállítóinak több mint 93%-a romániai, és a vállalat aktívan bővíti helyi termelői hálózatát a frissáruk terén, jelenleg több mint 1300 partnerrel működik együtt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Vegyes eredmények a Carrefournál
A francia kereskedő 2025 első felében veszteségeket kellett, hogy elkönyveljen…
Tovább olvasom >Júliusban 7,84 százalékra gyorsult az éves infláció Romániában
Júliusban 7,84 százalékra gyorsult az éves infláció Romániában – közölte…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Szelektíven gyűjteni felelősség – Ne hagyjuk ki az italos kartont sem!
A környezet védelme közös ügyünk. Ennek egyik legegyszerűbb, mégis rendkívül…
Tovább olvasom >