Árcsökkentésbe kezd a Carrefour Romániában
Országos árcsökkentési programot indít a Carrefour Romániában, hogy segítsen a vásárlóknak megbirkózni az inflációval és az egyre emelkedő árakkal.
A Minus la Sută program keretében a Carrefour Románia akár 20%-os árengedményt kínál 1200 hétköznapi fogyasztási cikkre különböző kategóriákban, többek között élelmiszerekre, személyes higiéniai és háztartási cikkekre.
A kampányban a Carrefour saját márkái, valamint hazai és nemzetközi márkák egyaránt szerepelnek. A kedvezményes árak legalább három hónapig érvényesek, de a vásárlók igényei alapján a kereskedő akár meg is hosszabbíthatja a program érvényességét, mivel a vásárlók költségvetésének stabilitását és kiszámíthatóságát kívánja biztosítani.
Kényelmes vásárlás
A kényelmes vásárlás érdekében a kedvezmények online is elérhetők a Carrefour alkalmazásában, weboldalán és olyan partnerplatformokon keresztül, mint a Bringo, a Glovo és a Tazz.
A Minus la Sută új a Carrefour olyan már meglévő kezdeményezéseinek sorában, mint például a Top 100 HIT-termék és a hétvégi utalvány, vagy a rendszeres promóciókat kínáló Act for Good hűségprogram.
A Romania Hypermarche közelmúltbeli felvásárlása eredményeként a Carrefour immár 113 romániai városban közel 450 üzletet üzemeltet, megszilárdítva ezzel pozícióját az ország kiskereskedelmi piacának élmezőnyében.
A kiskereskedő beszállítóinak több mint 93%-a romániai, és a vállalat aktívan bővíti helyi termelői hálózatát a frissáruk terén, jelenleg több mint 1300 partnerrel működik együtt.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA
Belép a román piacra a REWE drogériahálózata, a BIPA –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >