Arcelemző program kereskedelmi célokra
Már hazánkban is működik az emberi arc elemzésére kifejlesztett szoftver, mely kiskereskedelmi láncokban a vásárlói viselkedés elemzésére, a marketingkutatások megújítására és a pontosabb célcsoport-meghatározásra alkalmas.
„Az arcfelismerő szoftvert először az Intellio kiskereskedelmi marketing megoldás részeként emberszámlálásra fejlesztettük ki kiskereskedelmi üzletek és bevásárló központok számára” – mondta Princz Adorján, az Intellio Kft. technológiáért felelős ügyvezető igazgatója. „Az emberszámlálást követően fokozatosan haladtunk a kor és a nem egyre pontosabb meghatározása felé. Kiderült, hogy a szolgáltatás ekkor már régen túlmutatott eredeti szerepén. Korábbi funkcióján túl lehetővé teszi a vásárlási szokások feltérképezését és a hirdetések nézettségének mérését, ráadásul akár nem és kor szerint szegmentálva” – tette hozzá. A szoftver képes a hosszú sorok érzékelésére, valamint a frekventált vásárlói útvonalak feltérképezésére is.
Az új technológia a proaktív hirdetési rendszerek támogatására is alkalmas. A Digital Signage (digitális kijelzőkön futó információk) rendszerekkel összekapcsolva képes a megjelenő hirdetéseket idősávra lebontva megjeleníteni, hozzáigazítva azokat a statisztikák alapján várható látogatóközönséghez. Így lehetőség van a kor és nem szerinti hirdetés-szegmentációra – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >