Aratott Kínában bébiételeivel a Danone
A harmadik negyedévben sokkal jobban teljesített a Danone a bébiételek piacán, mint ahogy azt elemzések várták. A cég teljes bevétele a korábbi időszakhoz képest 4,6%-kal nőtt, az eladás elérte az 5,64 milliárd eurót. A remek teljesítmény hátterében az áll, hogy a kínai vásárlók sokkal több külföldi bébiételt rendeltek, mint amennyire előzetesen számítani lehetett. A Danone közzétette, hogy a gyermekélelmiszerek eladása világszerte 11%-kal nőtt, ezen belül az európai értékesítés is hasonló mértékben emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >