Aratott Kínában bébiételeivel a Danone
A harmadik negyedévben sokkal jobban teljesített a Danone a bébiételek piacán, mint ahogy azt elemzések várták. A cég teljes bevétele a korábbi időszakhoz képest 4,6%-kal nőtt, az eladás elérte az 5,64 milliárd eurót. A remek teljesítmény hátterében az áll, hogy a kínai vásárlók sokkal több külföldi bébiételt rendeltek, mint amennyire előzetesen számítani lehetett. A Danone közzétette, hogy a gyermekélelmiszerek eladása világszerte 11%-kal nőtt, ezen belül az európai értékesítés is hasonló mértékben emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >