Aratott Kínában bébiételeivel a Danone
A harmadik negyedévben sokkal jobban teljesített a Danone a bébiételek piacán, mint ahogy azt elemzések várták. A cég teljes bevétele a korábbi időszakhoz képest 4,6%-kal nőtt, az eladás elérte az 5,64 milliárd eurót. A remek teljesítmény hátterében az áll, hogy a kínai vásárlók sokkal több külföldi bébiételt rendeltek, mint amennyire előzetesen számítani lehetett. A Danone közzétette, hogy a gyermekélelmiszerek eladása világszerte 11%-kal nőtt, ezen belül az európai értékesítés is hasonló mértékben emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >