Aratott Kínában bébiételeivel a Danone
A harmadik negyedévben sokkal jobban teljesített a Danone a bébiételek piacán, mint ahogy azt elemzések várták. A cég teljes bevétele a korábbi időszakhoz képest 4,6%-kal nőtt, az eladás elérte az 5,64 milliárd eurót. A remek teljesítmény hátterében az áll, hogy a kínai vásárlók sokkal több külföldi bébiételt rendeltek, mint amennyire előzetesen számítani lehetett. A Danone közzétette, hogy a gyermekélelmiszerek eladása világszerte 11%-kal nőtt, ezen belül az európai értékesítés is hasonló mértékben emelkedett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >