Árat emel és felgyorsítja a termelés racionalizálást a Nestlé
Az évente több mint egy milliárd svájci frankot fialó 27 vezetőmárkához nem nyúlnának.
A cég a továbbiakban elsősorban a nevüket viselő
termékekkel, a reformételekkel és diabetikus készítményekkel kíván foglalkozni,
a megemelkedett nyersanyagárak miatt kevésbé jövedelmező termékcsoportok
gyártását megszűntetnék.
A Nestlé racionalizálási törekvéseinek következtében az
elmúlt években a világszerte működő 500 gyárából 19-et bezárt, miközben növelni
tudta a termelését a gyárak közötti koordináció tökéletesítésével.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >