Árat emel a Kraft Foods
A többek között a Jacobs és Milka márkákat is magáénak tudó konszern közölte: a negyedik negyedévben mintegy 500 millió dollárral emelkedett az által vásárolt nyersanyagok ára. A termelők továbbra is magas árakra számítanak és ennek következtében arra, hogy az élelmiszer termékek is drágábbak lesznek.
A Kraft már szinte minden termékének árát emelte Európában és a paletta fel az Egyesült Államokban is drágább. A Kraft az elemzői várakozásoknak megfelelő eredményeket produkált, de szinte biztosan elkerülhetetlen az további áremelés. A rivális Sara Lee és a Kellogg már korábban bejelentette, hogy kénytelen újraárazni termékeit.
Irene Rosenfeld, a vállalat vezérigazgatója úgy fogalmazott: óvatos optimizmussal tekintenek az idei évre. A pénzügyi évben a részvényenkénti üzemi eredmény 11-13 százalékos növekedésére számítanak, ez nagyjából megfelel a korábbi becslésnek – írja az APP nyomán Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >