Árat emel a Kraft Foods
A többek között a Jacobs és Milka márkákat is magáénak tudó konszern közölte: a negyedik negyedévben mintegy 500 millió dollárral emelkedett az által vásárolt nyersanyagok ára. A termelők továbbra is magas árakra számítanak és ennek következtében arra, hogy az élelmiszer termékek is drágábbak lesznek.
A Kraft már szinte minden termékének árát emelte Európában és a paletta fel az Egyesült Államokban is drágább. A Kraft az elemzői várakozásoknak megfelelő eredményeket produkált, de szinte biztosan elkerülhetetlen az további áremelés. A rivális Sara Lee és a Kellogg már korábban bejelentette, hogy kénytelen újraárazni termékeit.
Irene Rosenfeld, a vállalat vezérigazgatója úgy fogalmazott: óvatos optimizmussal tekintenek az idei évre. A pénzügyi évben a részvényenkénti üzemi eredmény 11-13 százalékos növekedésére számítanak, ez nagyjából megfelel a korábbi becslésnek – írja az APP nyomán Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >