Aranypénteken Arany Penge az Arany Ászoknak
A Dreher Sörgyárak Zrt. kampányával, az Üvegtigris koncepcióra épülő Aranypéntek reklámfilmmel a Human Telex Reklámügynökség Aranypenge díjat nyert pénteken, május 24-én. Az Arany Ászok kommunikációját idén is az ügynökség végzi, tovább folytatva a korábban elindított kreatív vonalat.
Az Aranypéntek célja, hogy emelje a frissen csapolt sör népszerűségét, ezért szezonban, péntekenként a résztvevő sörözőkben egy pohár áráért egy egész korsónyi Arany Ászokot kap a vendég.
Az Arany Ászok – Aranypéntek 2: Lalinál nem, de máshol igen szpotsorozattal a „termék vagy szolgáltatás promóciós film” kategóriában nyert Aranypenge díjat. A kategóriában shortlistre kerülő 6 jelölt közül az Üvegtigris koncepcióra épülő reklámfilm bizonyult a legjobbnak a kreativitási megmérettetésen.
A 2011-ben indított Aranypéntek program hatására az Arany Ászok márka két év alatt – a Nielsen adatai alapján – több mint 60 százalékos volumennövekedést ért el a csapolt sörök körében[1]. Ezt a hatékonyságot több kitüntetéssel is jutalmazta a szakma, így az Aranypéntek EFFIE, az Év legsikeresebb promóciója és a Trade Marketing Klub szakmai díjával is büszkélkedhet. A kreativitást is értékelő elismerések közül pedig tavaly ezüst Lollipop-ot értek a program promóciós anyagai.
„Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy az Aranypéntek újabb rangos elismerésben részesült. Az aranypéntek reklámfilmek a visszajelzések alapján a fogyasztóinknak is nagyon tetszettek, és ami még fontosabb, a kommunikáció arra ösztönözte őket, hogy péntekenként az Arany Ászokot válasszák a konkurens sörök helyett. A siker nem teljesen meglepő, hiszen a reklámfilmek készítésében az Üvegtigris alkotógárdája is nagy szerepet vállalt, így lényegében garantált volt, hogy a reklámokban az eredeti filmek hangulata köszön majd vissza. Ezért külön köszönet illeti Rudolf Pétert, Búss Gábor Olivért, Csuja Imrét és Reviczky Gábort is” – mondta el Ferenczi Attila, a Dreher Sörgyárak marketingvezetője.
„Az idén is folyatódó Üvegtigris koncepció hozta meg az Aranypéntek számára a kreatív sikert, amelyet egyébként az ismertségi kutatások is igazoltak. A Human Telex Reklámügynökség számára külön öröm, hogy most az Aranypengén a filmes kategóriában sikerült elvinni a pálmát, megelőzve ezen a téren legsikeresebb piaci szereplőket is. Hiszen a már több mint 20 éve a piacon lévő cégünk a BTL-területéről nőtte ki magát integrált ügynökséggé, és az ilyen elismerések mindig megerősítenek minket abban, hogy jó útra léptünk” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex stratégiai és kreatív igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >