Aranypénteken Arany Penge az Arany Ászoknak
A Dreher Sörgyárak Zrt. kampányával, az Üvegtigris koncepcióra épülő Aranypéntek reklámfilmmel a Human Telex Reklámügynökség Aranypenge díjat nyert pénteken, május 24-én. Az Arany Ászok kommunikációját idén is az ügynökség végzi, tovább folytatva a korábban elindított kreatív vonalat.
Az Aranypéntek célja, hogy emelje a frissen csapolt sör népszerűségét, ezért szezonban, péntekenként a résztvevő sörözőkben egy pohár áráért egy egész korsónyi Arany Ászokot kap a vendég.
Az Arany Ászok – Aranypéntek 2: Lalinál nem, de máshol igen szpotsorozattal a „termék vagy szolgáltatás promóciós film” kategóriában nyert Aranypenge díjat. A kategóriában shortlistre kerülő 6 jelölt közül az Üvegtigris koncepcióra épülő reklámfilm bizonyult a legjobbnak a kreativitási megmérettetésen.
A 2011-ben indított Aranypéntek program hatására az Arany Ászok márka két év alatt – a Nielsen adatai alapján – több mint 60 százalékos volumennövekedést ért el a csapolt sörök körében[1]. Ezt a hatékonyságot több kitüntetéssel is jutalmazta a szakma, így az Aranypéntek EFFIE, az Év legsikeresebb promóciója és a Trade Marketing Klub szakmai díjával is büszkélkedhet. A kreativitást is értékelő elismerések közül pedig tavaly ezüst Lollipop-ot értek a program promóciós anyagai.
„Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy az Aranypéntek újabb rangos elismerésben részesült. Az aranypéntek reklámfilmek a visszajelzések alapján a fogyasztóinknak is nagyon tetszettek, és ami még fontosabb, a kommunikáció arra ösztönözte őket, hogy péntekenként az Arany Ászokot válasszák a konkurens sörök helyett. A siker nem teljesen meglepő, hiszen a reklámfilmek készítésében az Üvegtigris alkotógárdája is nagy szerepet vállalt, így lényegében garantált volt, hogy a reklámokban az eredeti filmek hangulata köszön majd vissza. Ezért külön köszönet illeti Rudolf Pétert, Búss Gábor Olivért, Csuja Imrét és Reviczky Gábort is” – mondta el Ferenczi Attila, a Dreher Sörgyárak marketingvezetője.
„Az idén is folyatódó Üvegtigris koncepció hozta meg az Aranypéntek számára a kreatív sikert, amelyet egyébként az ismertségi kutatások is igazoltak. A Human Telex Reklámügynökség számára külön öröm, hogy most az Aranypengén a filmes kategóriában sikerült elvinni a pálmát, megelőzve ezen a téren legsikeresebb piaci szereplőket is. Hiszen a már több mint 20 éve a piacon lévő cégünk a BTL-területéről nőtte ki magát integrált ügynökséggé, és az ilyen elismerések mindig megerősítenek minket abban, hogy jó útra léptünk” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex stratégiai és kreatív igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >