Aranypengére pályázik az Aranypéntek
Két kategóriában – a filmes és a sales promotion megoldásoknál – is Aranypenge shortlistre került az Arany Ászok tavalyi, Üvegtigris koncepcióra épülő Aranypéntek kampánya, melyet a Human Telex Reklámügynökség készített a márka számára.
Lalinál nem, de máshol igen – erre a mottóra épült a Dreher Sörgyárak Zrt. Arany Ászok brandjéhez kötődő Aranypéntek kampány második évada. Vagyis bár az Üvegtigris film konvenciókkal szemben haladó kulcsfigurája útszéli kis büfé kocsijában még nem csatlakozott a minden hét péntekére eső programhoz, de barátai hathatós eszközökkel igyekeztek erről őt meggyőzni a múlt szezonban.
Rudolf Péter (Lali), Revicky Gábor (Gaben) és Csuja Imre (Csoki) közreműködése már önmagában garancia volt a vidámságra, különösen, hogy a szereplők nem csak színészi tehetségükkel, hanem ötleteikkel is hozzájárultak a kreatívok elkészültéhez, sőt, Rudolf Péter társ forgatókönyvíróként és rendezőként is jegyzi a szpotokat.
„Emellett azonban fontos volt, hogy ne öncélú szórakoztatásról legyen szó, hanem a reklámok a már az előző évben eredményesen bevezetett Aranypéntek program üzenetét is valóban közvetítsék. Ezért tettek meg mindent kollégáink és a sikeres forgalmi adatok szerencsére igazolták is a munkájukat. Nagyon reméljük, hogy ezzel a szenzációs – kreatív és értékesítési – kettőssel ki tudunk érdemelni egy Arany Pengét, ugyanis az Aranypéntekhez kapcsolódóan az EFFIE, a Lollipop és Trade díjak után ez még hiányzik a gyűjteményünkből” – mondta nevetve Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség stratégiai és kreatív igazgatója.
A 2012-ben elkezdett Üvegtigris vonal idén tovább folytatódik az Arany Ászok kommunikációjában, ám ezúttal már a márka teljes aktivitási palettáját integrálva.
A 2012-es szpotok itt megtekinthetők:
http://www.youtube.com/watch?v=W9W3mBOjUvM&list=UUMmonmQ1Q451qLdoWQPHW9w&index=7
http://www.youtube.com/watch?v=sfJYL40vOD0&list=UUMmonmQ1Q451qLdoWQPHW9w&index=9
http://www.youtube.com/watch?v=nxSRLusf-M8&list=UUMmonmQ1Q451qLdoWQPHW9w&index=4
http://www.youtube.com/watch?v=dS5YgVKRqXg&list=UUMmonmQ1Q451qLdoWQPHW9w&index=8
http://www.youtube.com/watch?v=TMJBJXc4ws0&list=UUMmonmQ1Q451qLdoWQPHW9w&index=10
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >