Aranylabdás világsztárral kampányol a Szentkirályi
A március 25-én Magyarországra érkező sportoló, kinek nevét még pár napig titokban tartja a cég, lesz a reklámarca a hazánkban piacvezető ásványvízgyártónak.
Az ásványvízgyártó
a hazai sikerek után a nemzetközi piacokat is célba
veszi. 2010-re termékeinek 10 %-át már hazánkon
kívül kívánja értékesíteni,
amelyet egy világszerte kedvelt sportcsillag leigazolása
segíthet elő. Sztárigazolásával a
Szentkirályi az első magyar vállalat, amely hazai és
nemzetközi márkakommunikációja arcának
egy külföldi világsztárt választott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >