Aranylabdás világsztárral kampányol a Szentkirályi
A március 25-én Magyarországra érkező sportoló, kinek nevét még pár napig titokban tartja a cég, lesz a reklámarca a hazánkban piacvezető ásványvízgyártónak.
Az ásványvízgyártó
a hazai sikerek után a nemzetközi piacokat is célba
veszi. 2010-re termékeinek 10 %-át már hazánkon
kívül kívánja értékesíteni,
amelyet egy világszerte kedvelt sportcsillag leigazolása
segíthet elő. Sztárigazolásával a
Szentkirályi az első magyar vállalat, amely hazai és
nemzetközi márkakommunikációja arcának
egy külföldi világsztárt választott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >