Aranylabdás világsztárral kampányol a Szentkirályi
A március 25-én Magyarországra érkező sportoló, kinek nevét még pár napig titokban tartja a cég, lesz a reklámarca a hazánkban piacvezető ásványvízgyártónak.
Az ásványvízgyártó
a hazai sikerek után a nemzetközi piacokat is célba
veszi. 2010-re termékeinek 10 %-át már hazánkon
kívül kívánja értékesíteni,
amelyet egy világszerte kedvelt sportcsillag leigazolása
segíthet elő. Sztárigazolásával a
Szentkirályi az első magyar vállalat, amely hazai és
nemzetközi márkakommunikációja arcának
egy külföldi világsztárt választott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >