Aranylabdás világsztárral kampányol a Szentkirályi
A március 25-én Magyarországra érkező sportoló, kinek nevét még pár napig titokban tartja a cég, lesz a reklámarca a hazánkban piacvezető ásványvízgyártónak.
Az ásványvízgyártó
a hazai sikerek után a nemzetközi piacokat is célba
veszi. 2010-re termékeinek 10 %-át már hazánkon
kívül kívánja értékesíteni,
amelyet egy világszerte kedvelt sportcsillag leigazolása
segíthet elő. Sztárigazolásával a
Szentkirályi az első magyar vállalat, amely hazai és
nemzetközi márkakommunikációja arcának
egy külföldi világsztárt választott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >