Aranylabdás világsztárral kampányol a Szentkirályi
A március 25-én Magyarországra érkező sportoló, kinek nevét még pár napig titokban tartja a cég, lesz a reklámarca a hazánkban piacvezető ásványvízgyártónak.
Az ásványvízgyártó
a hazai sikerek után a nemzetközi piacokat is célba
veszi. 2010-re termékeinek 10 %-át már hazánkon
kívül kívánja értékesíteni,
amelyet egy világszerte kedvelt sportcsillag leigazolása
segíthet elő. Sztárigazolásával a
Szentkirályi az első magyar vállalat, amely hazai és
nemzetközi márkakommunikációja arcának
egy külföldi világsztárt választott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >