Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Aranykorukat élik a csecsemők számára létrehozott márkák
Aranykorukat élik a csecsemők számára létrehozott márkák
🎧 Hallgasd a cikket:
Még soha nem volt ekkora érdeklődés a legfiatalabb korosztály számára készült márkák iránt: Angliában a Tesco és több nagy áruházlánc saját bébiosztályt nyit, Tesco Baby World szakosztálya kimondottan csecsemőkre és kisgyerekekre szakosodott.
A Baby World termékei nem csak a Tescóban vásárolhatóak meg, hanem katalógusból is megrendelhetik a vásárlók. A Tesco mellett a Booker is a napokban dobta piacra kimondottan csecsemőknek szánt termékcsaládját, amely öt termékből áll: sampon, habfürdő, babaolaj és hidratáló.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A vidék gazdaságának erősítése egész Magyarország megerősítését jelenti
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >FAO: csökkentek a globális élelmiszerárak szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigor jön a trappista és a vadkovászos fronton – új rendelet védi a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >