Aranykorukat élik a csecsemők számára létrehozott márkák
Még soha nem volt ekkora érdeklődés a legfiatalabb korosztály számára készült márkák iránt: Angliában a Tesco és több nagy áruházlánc saját bébiosztályt nyit, Tesco Baby World szakosztálya kimondottan csecsemőkre és kisgyerekekre szakosodott.
A Baby World termékei nem csak a Tescóban vásárolhatóak meg, hanem katalógusból is megrendelhetik a vásárlók. A Tesco mellett a Booker is a napokban dobta piacra kimondottan csecsemőknek szánt termékcsaládját, amely öt termékből áll: sampon, habfürdő, babaolaj és hidratáló.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >