Aranykorukat élik a csecsemők számára létrehozott márkák
Még soha nem volt ekkora érdeklődés a legfiatalabb korosztály számára készült márkák iránt: Angliában a Tesco és több nagy áruházlánc saját bébiosztályt nyit, Tesco Baby World szakosztálya kimondottan csecsemőkre és kisgyerekekre szakosodott.
A Baby World termékei nem csak a Tescóban vásárolhatóak meg, hanem katalógusból is megrendelhetik a vásárlók. A Tesco mellett a Booker is a napokban dobta piacra kimondottan csecsemőknek szánt termékcsaládját, amely öt termékből áll: sampon, habfürdő, babaolaj és hidratáló.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett az OKSZ kommentár a májusi kiskereskedelmi adathoz
A májusi kiskereskedelmi adatok újabb figyelmeztetést hordoznak: a kormányzat által…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Csökkent a kiskereskedelem lendülete májusban
A húsvéti költések után lassult a kiskereskedelmi forgalom bővülése májusban:…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A nagyobb lendületre vár a kiskereskedelem
A május elég rosszul alakult a boltokban, különösen az élelmiszerüzletekben,…
Tovább olvasom >