Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Aranykorukat élik a csecsemők számára létrehozott márkák
Aranykorukat élik a csecsemők számára létrehozott márkák
🎧 Hallgasd a cikket:
Még soha nem volt ekkora érdeklődés a legfiatalabb korosztály számára készült márkák iránt: Angliában a Tesco és több nagy áruházlánc saját bébiosztályt nyit, Tesco Baby World szakosztálya kimondottan csecsemőkre és kisgyerekekre szakosodott.
A Baby World termékei nem csak a Tescóban vásárolhatóak meg, hanem katalógusból is megrendelhetik a vásárlók. A Tesco mellett a Booker is a napokban dobta piacra kimondottan csecsemőknek szánt termékcsaládját, amely öt termékből áll: sampon, habfürdő, babaolaj és hidratáló.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >