Aranyérmet nyert az Árpád Classic Gin
Az évente megrendezésre kerülő London Spirits Competition megmérettetésén aranyérmet nyert az Árpád Classic Gin. A megmérettetésre a világ minden tájáról érkeznek nevezések: Japántól az Egyesült Államokig, Dél-Amerikától Indián át egészen Ausztráliáig. Az idei év pedig magyar sikerrel zárult: az aranyérmesek táborában köszönthetünk egy – a piacon akkor még meg sem jelent – különlegességet, az Árpád Classic Gint is.
A versenyen 3 szempontot vesznek figyelembe a pontozásnál:
● a minőséget;
● a megjelenést;
● és hogy a kiválasztott termék ár-érték aránya valóban megfelelő-e.
A minőség természetesen kiemelt fontosságú: a benevezett italok szigorú kémiai elemzésen esnek át, de ezen kívül természetesen azt is figyelembe veszik, hogy valóban élvezetes legyen kortyolgatni az adott italt, az alkohol és savtartalom kiegyensúlyozott legyen. Emellett az ital megjelenése is rendkívül fontos – hiszen a különleges tervezésű, esztétikus palack a bárok dísze lehet és a fogyasztók is szívesebben vesznek le ilyen terméket a polcokról. Végül pedig lényeges az ár-érték arány: az, hogy a vásárlók valóban értéket kapjanak
Merész döntés volt a versenyre nevezni a még piacra nem került terméket
Hazánkból évről évre neveznek be nem csak gineket, de más szeszes italokat a gyártók. Ezek általában olyan termékek, amelyeket előzőleg már piacra dobtak, így a vásárlói visszajelzésekből már lehet tudni, hogy az ital tetszik-e a fogyasztóknak. Az Árpád Pálinka Manufaktúra azonban úgy döntött, hogy még az értékesítés előtt megméretteti a termékeit, merészségük pedig nagyon pozitív eredményeket hozott.
Az Árpád Classic Gin minden kategóriában remekelt.
Az Árpád Classic Gin aranyérme mellett az Árpád Paprika Gin is ezüstérmet érdemelt.
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: 27 ginből 3 nem felelt meg az előírásoknak
A Szupermenta program termékteszt összehasonlító vizsgálatában 27 gint elemeztek, ebből…
Tovább olvasom >Kalumba Maracuja Gin
A Kalumba Madagascar Ginek a világ egyik legnagyobb szigetéről, Madagaszkárról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >