Aranyérmes és Champion-díjas bor a Lidl polcain

Együttműködés a hazai borászatokkal
A Lidlben az összes hazai borrégió borait megtalálják a vásárlók polcokon. A vállalat szoros együttműködésben áll neves borászatokkal, valamint kisebb családi és kézműves pincészetekkel, és aktívan támogatja őket az értékesítésen felül a fejlődésben és a termékfejlesztésben is. 2024-ben közel 29 millió palack magyar bor értékesítéséhez járult hozzá a hazai és a külföldi piacokon. Így a méltán híres magyar nedűket nemcsak itthon, hanem további 14 európai országban Lidl-áruházak polcairól emelhetik le a vásárlók, ami további fejlődést jelent a borászatok számra.
Stabil kereslet, változó trendek
Az áruházlánc borból és pezsgőkből származó forgalma az elmúlt másfél év során stabil növekedést mutatott, a termékpaletta bővítésének és a fogyasztói trendekhez való gyors alkalmazkodásnak köszönhetően. A vásárlók körében ugyanis egyértelműen nőtt az érdeklődés a könnyed, illatos borok, valamint a pezsgők, gyöngyözőborok és boralapú koktélok iránt. A vörösborok iránti kereslet nemzetközi szinten csökkent, de továbbra is stabil közönsége van az olyan karakteres bornak, mint az Egri Bikavér.
A Lidl-áruházakban egyedülálló, ugyanakkor kiváló ár-érték arányú borokkal találkozhatnak a vásárlók. Az áruházlánc meghatározott szakmai szempontok alapján állítja össze bor- és pezsgőkínálatát, miközben követi a piaci igényeket. Az elmúlt időszakban külön figyelmet fordított a pezsgők és gyöngyözőborok szortimentjének bővítésére, így már a Chardonnay és Furmint alapú gyöngyöző és habzóborok mellett olyan nemzetközi italkülönlegességek is elérhetőek a Lidl-áruházakban, mint a Prosecco és a Cava, kielégítve ezáltal is a különböző ízlésvilággal rendelkező vásárlók igényeit. A boralapú italok és gyümölcsborok térnyerésére reagálva ezek a termékkategóriák ma már az állandó kínálat részét képezik. Az akciós kínálatban azonban olyan tételek is megtalálhatóak a polcokon, mint a különleges minőségű gyümölcsborok, melyeknél a bor visszaédesítése gyümölccsel történik.
A diszkontlánc kiváló minőségű borai több nívós elismerésben is részesültek az elmúlt évek során. Legutóbb a Lidl saját márkás borát, a Feind Irsai Gyöngyözőbort jutalmazták aranyéremmel az Országos Borversenyen, míg a VinAgora borversenyen a Champion díjat nyerte el. A polcokon megtalálható például a Villányi Syrah is, ami a 2024-es Berliner Wein Trophy nemzetközi borversenyen érdemelte ki az aranyérmet. Az áruházlánc saját házasítású bora, a tokaji Dereszla Pincészet hordós érlelésű furmintja és a Dereszla Brut pezsgő kapott aranyérmet tavaly a nemzetközi VinAgora versenyen.
A Lidl továbbra is stratégiai fontosságúnak tartja a magyar bor szerepét, és elkötelezett aziránt, hogy a minőségi termékeket elérhetővé tegye minden borrajongó számára – határon innen és túl. (x)
Kapcsolódó cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonság, minőség, fenntarthatóság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Továbbra is a hazai partnerségekre épít a PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is a hazai partnerségekre épít a PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Metro missziót indított a magyar gasztronómia megőrzéséért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Yettel: új korszak a kkv-k számára a digitális üzleti megoldásokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


