Aranyérmes automata
🎧 Hallgasd a cikket:
Egy interaktív Coca-Cola italautomata nyerte az „Eladáshely” kategória Aranyoroszlánját a 2009. évi Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztiválon.Nagyformátumú kijelzője, amelyet Flash technológiával, mozgásgrafikával, nagy felbontású videóval és Bluetooth adatátviteli lehetőséggel kombináltak mobil letöltéshez, egyedülállóan intenzív élményt jelent a fogyasztók számára.
Az automata a 2008-as pekingi olimpián debütált, és jelenleg az Amerika-szerte kiválasztott Simon Mall bevásárlóközpontokban állítottak fel belőle.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >