Arany Effie-t kapott a GURU
Arany minősítést kapott a Pöttyös GURU a Nemzeti Színházban megrendezett gálaesten, ahol ünnepélyes keretek között osztották ki október 8-án a marketing Oscarnak is nevezett Effie-díjakat.
2010-ben már kilencedik alkalommal rendezték meg a marketingkommunikációs szakma legrangosabb, hatékony reklámozásról szóló versenyét, ahol a Pöttyös tavalyi sikere után ezúttal a GURU bevezető kampánya érdemelte ki a nem tartós fogyasztási cikkek étel kategóriájában az Arany Effie-t.
A rangos díj célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Sikerüket a díj odaítélésével a reklámszakma is elismerte, ami az alkotók szakértelmén túl a FrieslandCampina és ügynökségei közötti hatékony együttműködés bizonyítéka is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyarországon még csökkenő, de az EU-ban már növekvő az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >