Arany Effie-t kapott a GURU

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2010. 12. 02. 10:07

Arany minősítést kapott a Pöttyös GURU a Nemzeti Színházban megrendezett gálaesten, ahol ünnepélyes keretek között osztották ki október 8-án a marketing Oscarnak is nevezett Effie-díjakat.

2010-ben már kilencedik alkalommal rendezték meg a marketingkommunikációs szakma legrangosabb, hatékony reklámozásról szóló versenyét, ahol a Pöttyös tavalyi sikere után ezúttal a GURU bevezető kampánya érdemelte ki a nem tartós fogyasztási cikkek étel kategóriájában az Arany Effie-t.

A rangos díj célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Sikerüket a díj odaítélésével a reklámszakma is elismerte, ami az alkotók szakértelmén túl a FrieslandCampina és ügynökségei közötti hatékony együttműködés bizonyítéka is.

Kapcsolódó cikkeink