Arany Effie-t kapott a GURU
Arany minősítést kapott a Pöttyös GURU a Nemzeti Színházban megrendezett gálaesten, ahol ünnepélyes keretek között osztották ki október 8-án a marketing Oscarnak is nevezett Effie-díjakat.
2010-ben már kilencedik alkalommal rendezték meg a marketingkommunikációs szakma legrangosabb, hatékony reklámozásról szóló versenyét, ahol a Pöttyös tavalyi sikere után ezúttal a GURU bevezető kampánya érdemelte ki a nem tartós fogyasztási cikkek étel kategóriájában az Arany Effie-t.
A rangos díj célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Sikerüket a díj odaítélésével a reklámszakma is elismerte, ami az alkotók szakértelmén túl a FrieslandCampina és ügynökségei közötti hatékony együttműködés bizonyítéka is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megint árat csökkent a Lidl: 20%-kal olcsóbban vásárolhatunk szépségápolási termékeket és vegyiárukat
A piaci versenyhez igazodva folytatódik a Lidl árcsökkentési kampánya: az…
Tovább olvasom >Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban
Papírmentes parkolást vezettek be az Allee-ban, az új rendszer rendszám…
Tovább olvasom >Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >