Arany Effie-t kapott a GURU
Ünnepélyes keretek között osztották ki idén is a marketing Oscar-nak is nevezett EFFIE Díjakat a Nemzeti Színházban megrendezett gálaesten, ahol a Pöttyös GURU Arany minősítést kapott.
A tavalyi év sikere után ezúttal a népszerű GURU bevezető kampánya érdemelte ki a nem tartós fogyasztási cikkek-étel kategóriában az Arany EFFIE-t.
„A márka piaci részesedése már a termékbevezetés hónapjában minden várakozást felülmúlt, és azóta is a hűtött szeletes tejdesszert piac meghatározó szereplője. A márkaismertség tekintetében is hasonlóan kimagasló sikereket ért el a GURU, amely két hónappal a bevezetés után már 83%-os az ismertsége, és elmondható, hogy minden második ember kipróbálta már a testet öltött vágyat. A GURU kampányának és a Pöttyös márka innovációinak eredményességét jól mutatja, hogy a korábban csökkenő tendenciát mutató hűtött szeletes tejdesszert piac trendjét még a gazdaságilag kedvezőtlen időszak ellenére is sikerült megfordítanunk.”- mondta Harangozó Barbara, a Pöttyös márka senior brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >