Arany Effie-t kapott a GURU
Ünnepélyes keretek között osztották ki idén is a marketing Oscar-nak is nevezett EFFIE Díjakat a Nemzeti Színházban megrendezett gálaesten, ahol a Pöttyös GURU Arany minősítést kapott.
A tavalyi év sikere után ezúttal a népszerű GURU bevezető kampánya érdemelte ki a nem tartós fogyasztási cikkek-étel kategóriában az Arany EFFIE-t.
„A márka piaci részesedése már a termékbevezetés hónapjában minden várakozást felülmúlt, és azóta is a hűtött szeletes tejdesszert piac meghatározó szereplője. A márkaismertség tekintetében is hasonlóan kimagasló sikereket ért el a GURU, amely két hónappal a bevezetés után már 83%-os az ismertsége, és elmondható, hogy minden második ember kipróbálta már a testet öltött vágyat. A GURU kampányának és a Pöttyös márka innovációinak eredményességét jól mutatja, hogy a korábban csökkenő tendenciát mutató hűtött szeletes tejdesszert piac trendjét még a gazdaságilag kedvezőtlen időszak ellenére is sikerült megfordítanunk.”- mondta Harangozó Barbara, a Pöttyös márka senior brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >