Arany Ászok, a frankó sör!
Az Arany Ászok új kommunikációs platformot, és ezzel egyidejűleg, Arany Ászok Frissenszűrt néven, új, pasztőrözés nélkül készült termékvariánst vezet be most induló kampányában. A kreatív stratégia és a kampány kidolgozása a Human Telex Advertising & Event reklámügynökség nevéhez kapcsolódik.
A Dreher Sörgyárak újrapozícionálta az Arany Ászok brandet. Az előzetes kutatások megerősítették, hogy a márka kedvelői az egyenes, sallangmentes, tiszta beszédet értékelik legjobban, így az új kommunikáció nem ígér sem többet, sem kevesebbet, mint hogy az Arany Ászok egy frankó sör.
A hosszútávon még további kibontást ígérő új platform első bemutatkozása az Arany Ászok Frissenszűrt termékvariáns bevezetéséhez kapcsolódik. Az ízben gazdagabb, pasztőrözetlen, friss Arany Ászok rövid szavatossági ideje miatt eddig csak a sörgyárban volt elérhető. Most azonban egy speciális mikroszűrési eljárásnak köszönhetően már 6 hónap eltarthatósággal, csomagolva is hozzájuthatnak a fogyasztók.
A termékújdonság a szélesebb vásárlóközönségből a fiatal felnőtteket célozza, akik könnyen azonosulhatnak a régi, klasszikus sörreklámok karaktereit és hangulatát idéző, egyfajta zsánerparódiaként is felfogható új reklámfilm fantázia sztorijával: a friss sörre szomjazó, korsókkal, sörpadokkal, sörsátrakkal felszerelt tömeg elindul bevenni a sörgyárat. Az „ostromló sereg” vicces karaktereiben az Arany Ászok célcsoport archetípusaira ismerhetünk. Ám az igazgató és a sörmester résen van, még idejében beindítják az új Szűrőmasinát, amelynek köszönhetően már a kapu előtt várják a csapatot és vezetőjét, Frankó Kapitányt az új, üveges Frissenszűrt Arany Ászokkal. A kapitány – akinek, mint a márka új arcának a későbbi, szórakoztató kommunikációban még bőven jut majd szerep – nem cifrázza a véleményét, csak annyit mond: ez frankó lett!
A nagyszabású tömegjeleneteket a Petneházy-réten forgatták, a filmben megjelenő sörgyár pedig alapvetően a képzelet szüleménye, de a belső helyszínek között van, amelyik valóban a Dreher Sörgyárhoz tartozik. Láthatjuk például a híres, műemlékként számon tartott, de egyébként a mai napig a sörfőzés lelkét jelentő hatalmas rézüstökkel teli Főzőházat.
A most megjelenő teljes szpotot teaser film vezette fel április közepétől először az online térben, majd a televízióban, az új, frankó kommunikáció pedig a következő hónapokban több csatornán is eléri majd a közönséget.
A kreatív koncepciót és a kampány kidolgozását a Human Telex Advertising & Event reklámügynökség jegyzi.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >