Ár vs. gyorsaság: mi a fontosabb a logisztikai megoldások terén?
Az Olcsóbbat.hu 2018-as kutatásai alapján kiderült, hogy az e-kereskedőknek majdnem annyira fontos szempont egy logisztikai szolgáltató kiválasztásánál a megbízhatóság, mint a versenyképes ár.
2017 januárja óta pedig több mint egyharmaduknak növekedett 5–10%-kal a szállítási költsége, ami többségüket válaszút elé állította: a szolgáltatás paraméterein szükséges-e változtatni (azonos áron hosszabb átfutási idővel szállítani), vagy meghagyni a vásárlók által elvárt jelenlegi színvonalat, és árat emelni.
A kiszállítás gyorsaságára vonatkozó preferenciáknál még mindig azt tapasztalhatjuk, hogy az e-kereskedőknek fontosabb a kedvező ár, mint a magasabb áron történő gyors kiszállítás. 63%-uk semmiképp sem fizetne többet azért, hogy a csomagjai már aznap kiszállításra kerüljenek. A közép-, kelet-európai régióra annyira jellemző utánvétes fizetésnél a legtöbben (52%) úgy gondolják, hogy néhány esetben előfordulhatna probléma, ha nem tudnának készpénzzel fizetni a vásárlóik. Ugyanakkor egy jelentős hányaduk (42%) szerint a vásárlóik többsége már rendelkezik bankkártyával, így ez nem jelentene fennakadást. //
Kapcsolódó cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >