AQUARIUS-AQUA: tiszta vizet és energiát öntenek a pohárba
Minden jel arra mutat, hogy az Aquarius-Aqua a legesélyesebb arra, hogy a szaúdi állam stratégiai ásványvíz- és energiaital-beszállítója legyen. A cégcsoport már Távol-Keletre is exportálja a környező országokon túl természetes ásványvizét, így a távoli piacok meghódítása nem áll távol a magyar tulajdonú vállalatoktól. Energiaital területén pedig már több Közel-Keleti sikeres export üzletet tudhatnak magukénak, többek között ezáltal nyílik számukra lehetőség ebben a szegmensben is a Királyság Partnerévé válni.
Ezt erősíti meg Dr. Faisal Mohamad Saud Abdulaziz herceg és üzlettársai 2014. szeptember 23-ai látogatása az albertirsai palackozó üzemben, mely nem csupán Közép-Kelet-Európában egyedülálló technológiájára és kapacitására lehet büszke, hanem a nem rég elnyert Élelmiszerbiztonsági díjára is. Mindezeknek, valamint a délutáni órákban bemutatott fejlesztési célokról és tervekről folytatott egyeztetéseknek köszönhetően, szándéknyilatkozatról tett tanúbizonyságot mindkét fél.
A cégcsoport 2013-ban meghaladta a 600 millió liter értékesítési volument, ásványvíz és energiaital szegmensben évek óta piacvezetők a gyártási volument tekintve. Ez annak is köszönhető, hogy a fogyasztók ugyanis egyre inkább szembesülnek azzal, illetve ráébrednek arra, amit a gyártó is törekszik átadni üzeneteiben, hogy az alacsonyabb árpont, nem egyenlő rosszabb minőséggel, sőt! Mindezt bizonyítja, hogy az elmúlt hetekben két internetes portálon is az albertirsai üzemből kikerülő vizet választottak a legfinomabbnak. Minőségirányítási tanúsítványaink mellett mindig megfelelnek a multinacionális vállalatok rendszeres, szigorú auditjainak. Mára több nemzetközi láncnak már külföldre is gyártanak szomjoltókat; így mondhatni, hogy a magyar vizek és üdítőitalok nagykövetei több környező országban is – és minden bizonnyal a jövőben Szaúd-Arábiában is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >