Áprilisban ismét Kutatás konferencia
Mi jellemzi majd a piacot 2013-ban? Van néhány olyan trend, amelynek továbbélésén nem lepődnénk meg. Ilyen a marketing és piackutatási büdzsék továbbnyirbálása, az in-house kutatások elterjedése, a közösségi média mint kutatási felület és adat felértékelődése, az adat- és hálózatkutató cégek, az egyedi és innovatív kutatás-módszertani próbálkozások elszaporodása. A kutató ügynökségek próbálnak kitűnni, újítani, túlélni. De mégis, mit diktál a piac?
Az idei Kutatás konferencia fő mottója az „Ügyfélközpontú kutatás”, az előadók között jelentős magyar és nemzetközi vállalatok vezetői szólalnak meg a piackutatással kapcsolatos elvárásokról, igényekről, vállalati reakciókról. Többek között előadóink lesznek a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt, a Procter& Gamble, az OTP, a Teva, a Sanoma, Next Wave Europe, a Ringier, a Budapest Airport vezető kutatói, kutatásfogyasztói. A rendezvény további részleteiről a honlapon olvashatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >