Áprilisban ismét Kutatás konferencia
Mi jellemzi majd a piacot 2013-ban? Van néhány olyan trend, amelynek továbbélésén nem lepődnénk meg. Ilyen a marketing és piackutatási büdzsék továbbnyirbálása, az in-house kutatások elterjedése, a közösségi média mint kutatási felület és adat felértékelődése, az adat- és hálózatkutató cégek, az egyedi és innovatív kutatás-módszertani próbálkozások elszaporodása. A kutató ügynökségek próbálnak kitűnni, újítani, túlélni. De mégis, mit diktál a piac?
Az idei Kutatás konferencia fő mottója az „Ügyfélközpontú kutatás”, az előadók között jelentős magyar és nemzetközi vállalatok vezetői szólalnak meg a piackutatással kapcsolatos elvárásokról, igényekről, vállalati reakciókról. Többek között előadóink lesznek a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt, a Procter& Gamble, az OTP, a Teva, a Sanoma, Next Wave Europe, a Ringier, a Budapest Airport vezető kutatói, kutatásfogyasztói. A rendezvény további részleteiről a honlapon olvashatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >