Áprilisban ismét Kutatás konferencia
Mi jellemzi majd a piacot 2013-ban? Van néhány olyan trend, amelynek továbbélésén nem lepődnénk meg. Ilyen a marketing és piackutatási büdzsék továbbnyirbálása, az in-house kutatások elterjedése, a közösségi média mint kutatási felület és adat felértékelődése, az adat- és hálózatkutató cégek, az egyedi és innovatív kutatás-módszertani próbálkozások elszaporodása. A kutató ügynökségek próbálnak kitűnni, újítani, túlélni. De mégis, mit diktál a piac?
Az idei Kutatás konferencia fő mottója az „Ügyfélközpontú kutatás”, az előadók között jelentős magyar és nemzetközi vállalatok vezetői szólalnak meg a piackutatással kapcsolatos elvárásokról, igényekről, vállalati reakciókról. Többek között előadóink lesznek a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt, a Procter& Gamble, az OTP, a Teva, a Sanoma, Next Wave Europe, a Ringier, a Budapest Airport vezető kutatói, kutatásfogyasztói. A rendezvény további részleteiről a honlapon olvashatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Üzleti tervezéshez egy kis segítség
A CEONET Klub és az Egyensúly Intézet újabb közös eseményre…
Tovább olvasom >Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >