Áprilisban ismét Kutatás konferencia
Mi jellemzi majd a piacot 2013-ban? Van néhány olyan trend, amelynek továbbélésén nem lepődnénk meg. Ilyen a marketing és piackutatási büdzsék továbbnyirbálása, az in-house kutatások elterjedése, a közösségi média mint kutatási felület és adat felértékelődése, az adat- és hálózatkutató cégek, az egyedi és innovatív kutatás-módszertani próbálkozások elszaporodása. A kutató ügynökségek próbálnak kitűnni, újítani, túlélni. De mégis, mit diktál a piac?
Az idei Kutatás konferencia fő mottója az „Ügyfélközpontú kutatás”, az előadók között jelentős magyar és nemzetközi vállalatok vezetői szólalnak meg a piackutatással kapcsolatos elvárásokról, igényekről, vállalati reakciókról. Többek között előadóink lesznek a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt, a Procter& Gamble, az OTP, a Teva, a Sanoma, Next Wave Europe, a Ringier, a Budapest Airport vezető kutatói, kutatásfogyasztói. A rendezvény további részleteiről a honlapon olvashatnak az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >