Áprilisban indul a Kaufland.cz Csehországban
A sikeres szlovákiai bevezetést követően a Kaufland bejelentette, hogy április 12-én a Cseh Köztársaságban is elindítja e-kereskedelmi platformját Kaufland.cz néven.
Az új platformot a német piacon már egy éve működő Kaufland Global Marketplace üzemelteti.
Csehországban több mint 2000, a Kaufland.cz oldalra már regisztrált kiskereskedő kínál több millió terméket majd az új piactéren, amely a nem élelmiszer termékekre összpontosít. Az értékesítők mintegy 5000 kategóriában – többek között elektronika, kert és barkácsolás, konyha és háztartás, baba és gyermek, sport és divat – kínálhatják áruikat.
Az oldalon való megjelenéshez kapcsolódó számos szolgáltatás igénybevétele nem jár további költségekkel – például az ajánlatok releváns marketingcsatornákban való megjelenítését, a helyi pénznemben történő fizetés lebonyolítását és a termékadatok és -információk fordítását a Kaufland biztosítja.
A Kaufland Global Marketplace révén a kiskereskedők egyszerre három ország piacterén is értékesíthetnek, és potenciálisan több mint 56 millió online vásárlót érhetnek el.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Márciusban is 2,7 százalékos volt az éves infláció Csehországban
Márciusban éves szinten 2,7 százalékkal nőttek a fogyasztói árak Csehországban,…
Tovább olvasom >Cseh agrárminiszter: péntektől szigorúbban ellenőrzik a Szlovákiából Csehországba érkező teherkocsikat
A cseh hatóságok péntektől szigorúbban fogják ellenőrizni a határátkelőkön a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >