Áprilisban indul a Kaufland.cz Csehországban
A sikeres szlovákiai bevezetést követően a Kaufland bejelentette, hogy április 12-én a Cseh Köztársaságban is elindítja e-kereskedelmi platformját Kaufland.cz néven.
Az új platformot a német piacon már egy éve működő Kaufland Global Marketplace üzemelteti.
Csehországban több mint 2000, a Kaufland.cz oldalra már regisztrált kiskereskedő kínál több millió terméket majd az új piactéren, amely a nem élelmiszer termékekre összpontosít. Az értékesítők mintegy 5000 kategóriában – többek között elektronika, kert és barkácsolás, konyha és háztartás, baba és gyermek, sport és divat – kínálhatják áruikat.
Az oldalon való megjelenéshez kapcsolódó számos szolgáltatás igénybevétele nem jár további költségekkel – például az ajánlatok releváns marketingcsatornákban való megjelenítését, a helyi pénznemben történő fizetés lebonyolítását és a termékadatok és -információk fordítását a Kaufland biztosítja.
A Kaufland Global Marketplace révén a kiskereskedők egyszerre három ország piacterén is értékesíthetnek, és potenciálisan több mint 56 millió online vásárlót érhetnek el.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti üdítőital-portfolióját a Kofola ČeskoSlovensko
A cseh Kofola ČeskoSlovensko új gyümölcslevekkel és jegesteákkal bővítette portfólióját.…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >