Április közepétől foodora néven működik a foodpanda
Április közepétől foodora néven működik a foodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad – közölte a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezetője kedden Budapesten, a cég sajtótájékoztatóján.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/Kepernyofoto-2023-03-28-13.20.09.png)
Nem sokáig marad ez a logó
Radeczky Zoltán elmondta: a rendeléshez szükséges applikáció frissítése április 11-én kezdődik, májusban pedig reklámkampányt indítanak, ami egyebek mellett az új név megismertetését szolgálja.
Az ügyvezető felidézte: az 1999 óta működő, magyar alapítású NetPincér 2016-ban lett a világszerte több mint 70 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja. A Delivery Hero európai regionális szervezetén belül nyolc országban – a négy skandináv országban, valamint Magyarországon, Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában – használják majd a foodora nevet, illetve itt történik egységes arculati frissítés.
Radeczky Zoltán ismertette: a foodorával is megmarad a cég több mint 5000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak mintegy 4000 szerződött futárpartnerükkel, és kiszolgálják a több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.
A készételek mellett 2020 decembere óta élelmiszereket és tisztítószereket is lehet rendelni a platformon. A foodora márkaernyő alatt a vállalat saját, 13 bolthelyiségből szállító élelmiszerüzlet-hálózata, az év elején egymilliomodik rendelését kiszállító panda market is új nevet kap, a továbbiakban foodora market néven működik tovább – közölte az ügyvezető.
Radeczky Zoltán a további tervek között említette a hamarosan elinduló előfizetői programot. Havidíj ellenében ingyenes kiszállítást és egyéb kedvezményeket kínálnak majd a programban résztvevő éttermekből és üzletekből.
A Delivery Hero Hungary Kft. árbevétele 18 milliárd forint volt 2021-ben, az évet 741 millió forint veszteséggel zárták, a 2020-as 10 milliárd forintos árbevétel és a 346 millió forintos adózott eredmény után.
Kapcsolódó cikkeink
Összeállt a foodora és a Spotify
A vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotify-jal, a világ…
Tovább olvasom >Újra közös sörrel jön a MONYO és a foodora
Közös sörrel indítja a nyarat a MONYO Brewing és a…
Tovább olvasom >Bezárja online üzleteit a Foodora Ausztriában
A Delivery Hero leányvállalata, a foodora azt tervezi, hogy bezárja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >