Április közepétől foodora néven működik a foodpanda
Április közepétől foodora néven működik a foodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad – közölte a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezetője kedden Budapesten, a cég sajtótájékoztatóján.

Nem sokáig marad ez a logó
Radeczky Zoltán elmondta: a rendeléshez szükséges applikáció frissítése április 11-én kezdődik, májusban pedig reklámkampányt indítanak, ami egyebek mellett az új név megismertetését szolgálja.
Az ügyvezető felidézte: az 1999 óta működő, magyar alapítású NetPincér 2016-ban lett a világszerte több mint 70 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja. A Delivery Hero európai regionális szervezetén belül nyolc országban – a négy skandináv országban, valamint Magyarországon, Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában – használják majd a foodora nevet, illetve itt történik egységes arculati frissítés.
Radeczky Zoltán ismertette: a foodorával is megmarad a cég több mint 5000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak mintegy 4000 szerződött futárpartnerükkel, és kiszolgálják a több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.
A készételek mellett 2020 decembere óta élelmiszereket és tisztítószereket is lehet rendelni a platformon. A foodora márkaernyő alatt a vállalat saját, 13 bolthelyiségből szállító élelmiszerüzlet-hálózata, az év elején egymilliomodik rendelését kiszállító panda market is új nevet kap, a továbbiakban foodora market néven működik tovább – közölte az ügyvezető.
Radeczky Zoltán a további tervek között említette a hamarosan elinduló előfizetői programot. Havidíj ellenében ingyenes kiszállítást és egyéb kedvezményeket kínálnak majd a programban résztvevő éttermekből és üzletekből.
A Delivery Hero Hungary Kft. árbevétele 18 milliárd forint volt 2021-ben, az évet 741 millió forint veszteséggel zárták, a 2020-as 10 milliárd forintos árbevétel és a 346 millió forintos adózott eredmény után.
Kapcsolódó cikkeink
Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >