Április közepétől foodora néven működik a foodpanda
Április közepétől foodora néven működik a foodpanda ételrendelő platform, a márkanév váltása mellett az üzleti modell változatlan marad – közölte a Delivery Hero Hungary Kft. ügyvezetője kedden Budapesten, a cég sajtótájékoztatóján.
Radeczky Zoltán elmondta: a rendeléshez szükséges applikáció frissítése április 11-én kezdődik, májusban pedig reklámkampányt indítanak, ami egyebek mellett az új név megismertetését szolgálja.
Az ügyvezető felidézte: az 1999 óta működő, magyar alapítású NetPincér 2016-ban lett a világszerte több mint 70 országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja. A Delivery Hero európai regionális szervezetén belül nyolc országban – a négy skandináv országban, valamint Magyarországon, Ausztriában, Csehországban és Szlovákiában – használják majd a foodora nevet, illetve itt történik egységes arculati frissítés.
Radeczky Zoltán ismertette: a foodorával is megmarad a cég több mint 5000 éttermi és üzleti partnere, továbbra is együtt dolgoznak mintegy 4000 szerződött futárpartnerükkel, és kiszolgálják a több mint 2 milliós megrendelői bázisukat.
A készételek mellett 2020 decembere óta élelmiszereket és tisztítószereket is lehet rendelni a platformon. A foodora márkaernyő alatt a vállalat saját, 13 bolthelyiségből szállító élelmiszerüzlet-hálózata, az év elején egymilliomodik rendelését kiszállító panda market is új nevet kap, a továbbiakban foodora market néven működik tovább – közölte az ügyvezető.
Radeczky Zoltán a további tervek között említette a hamarosan elinduló előfizetői programot. Havidíj ellenében ingyenes kiszállítást és egyéb kedvezményeket kínálnak majd a programban résztvevő éttermekből és üzletekből.
A Delivery Hero Hungary Kft. árbevétele 18 milliárd forint volt 2021-ben, az évet 741 millió forint veszteséggel zárták, a 2020-as 10 milliárd forintos árbevétel és a 346 millió forintos adózott eredmény után.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >foodora: Magyar felhasználótól jött az év legnagyobb rendelése
Rekordgyorsan, kevesebb mint 4 perc alatt kiszállított étel, egy millió…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >