Apple, Google, Coca-Cola – itt a legértékesebb márkák rangsora
Ismét közzétette az Interbrand a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. Az első helyen az Apple áll, értéke meghaladja 98 milliárd dollárt. A második helyet a Google szerezte meg, a Coca-Colát megelőzve.
Az Omnicon csoporthoz tartozó Interbrand 2000 óta teszi közzé a legértékesebb márkák rangsorát, amelyet az idén az Apple vezet 98,3 milliárd dollárral. Az almáslogós brand értéke egy év alatt 28 százalékkal nőtt, így kerülhetett az élre a tavaly második hely után. A Google értéke 34 százalékkal 93,3 milliárd dollárra nőtt, ezzel a vállalat a negyedikről a második helyre lépett előre. A tavalyi listavezető Coca-Cola visszaesett a harmadik helyre 79,2 milliárd dolláros értékkel.
A TOP10-ben feltűnően sok technológiai cég szerepel. Az Apple és a Google mellett ott van az IBM (4.), a Microsoft (5.), a Samsung (8.) és az Intel (9.). A közvetlen élmezőnybe tartozik a GE, amely 46,9 milliárd dolláros márkaértékkel a 6. helyen szerepel a rangsorban. A McDonald's 42 milliárd dollárral a 7., míg az autógyártók közül a Toyota a legértékesebb márka 35,3 milliárd dollárral.
A médiacégek közül a Disney áll a legelőkelőbb – a 13. – helyen, 28,1 milliárd dollárral. A luxusmárkák közül a Luis Vuitton 24,9 milliárd dolláros értékkel a 17. A világ legnépszerűbb közösségi oldala, a Facebook az 52. helyet szerezte meg 7,7 milliárd dolláros márkaértékkel, 17 helyet javítva. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >