Anyukák kedvencéből a zsűri kedvence
Idén negyedik alkalommal hirdettek győztest a „Jó Vállalkozás – Biztos Jövő!” fiatal vállalkozóknak rendezett versenyén a Junior Expo-n. A díjat Fejérdy Zsófia, az édesanyák kedvence, egy ötgyermekes család legkisebb gyermeke, a baba-mama ajándékcsomagokkal foglalkozó PromoBox Kft. ügyvezetője vehette át. A rangos szakmai elismerés mellett győztesként ő képviselheti Magyarországot egy 2013 őszén Kínában megrendezésre kerülő kereskedelmi-szakmai kiállításon.
A baba-mama marketing speciális eszközével, az anyukáknak szóló szülés utáni ajándékcsomagokkal foglalkozó PromoBox Kft., elsöprő sikert aratott nemcsak a zsűrinél, a kiállítótársak körében is. A cég jövőképe, innovativitása, átgondolt üzleti koncepciója, a stand összképe, valamint a cég tulajdonosának személyisége egyaránt hozzájárultak a győzelemhez. „Karriert és sikeres vállalkozást építeni csak szívvel-lélekkel, kellő alázattal, tudatosan és következetesen lehet.” – mondta Fejérdy Zsófia, a cég tulajdonosa és ügyvezetője. „Nagyon megtisztelő és megható számomra, hogy ennyi kimagaslóan tehetséges fiatal vállalkozó közül nekem ítélte a díjat a zsűri.
Ugyanakkor ez a díj nemcsak az én sikerem, hanem egy fantasztikus cél érdekében kialakított folyamatos, gyümölcsöző együttműködés eredménye. Köszönet illeti a PromoBox Kft. partnereit a töretlen bizalmukért, a dobozainkat osztó főnővéreket, nővéreket, szülésznőket, az édesanyákat, de mindenek előtt a munkatársaimat.” – tette hozzá Zsófia.
A PromoBox Kft. 2010-ben alakult, azzal a céllal, hogy a marketingkommunikáció egyik speciális eszközének segítségével, ajándékcsomagokkal kedveskedjen a gyermeküket világra hozó édesanyáknak a szülést követő napokban, országszerte, szinte valamennyi kórház szülészeti osztályán. A cég megalakulása óta legfontosabb célkitűzései közé tartozik az informálás, a családok segítése. Kiemelten fontosnak tartják a magyar termékeket, kizárólag magyar beszállítókkal dolgoznak, továbbá a magyar termékek megvásárlásának előnyeiről hasznos információkkal látják el a magyar családokat. Az édesanyáknak és az újszülötteknek szánt hasznos információkat és ajándék termékmintákat az együttműködő partnerek rendkívül hatékonyan, közvetlenül a célcsoportnak tudják eljuttatni egy reklámzaj mentes pillanatban. A doboz a sok ajándék mellett az Emberi Erőforrások Minisztériumának jóvoltából egy Babaköszöntő ajtódíszt, valamint a Magyar Állami Operaház Útravaló CD-jét is tartalmazza. A baba-mama csomagok összeállításában megváltozott munkaképességű kollégák vesznek részt.
„A jövő tudásból és tehetségből épül. Ez a felismerés a forrása annak a gondolatnak, amelyből a Junior Expo ötlete született, és amelyet 2013-ban már negyedik alkalommal rendeztük meg Egerben.” – mondta dr. Horváth Ágnes, a Junior Expo-t szervező Agria Universitas Egyesület elnöke. „Az egyesület kiemelten fontosnak tartja a tehetséggondozást, a tehetséges pályakezdő fiatalok szakmai kibontakozásának elősegítését. Éppen ezért különösen örülök annak, hogy idén Fejérdy Zsófia személyében egy olyan tehetséges fiatal vállalkozó került a dobogó legfelső fokára, akinek a szíve együtt dobog a vállalkozásával. Zsófia személyisége, az általa és a PromoBox által képviselt emberi és eszmei értékek, valamint a „mindenki jól jár” üzleti modell például szolgálhat minden tehetséges, sikerre vágyó fiatal vállalkozónak.” – tette hozzá dr. Horváth Ágnes.
Az immár negyedik alkalommal rendezett Junior Expo célja, hogy a 35 évesnél fiatalabb vállalkozók bemutathassák tevékenységüket, megismertethessék vállalkozásukat leendő üzleti partnereikkel, pontosabb képet kapjanak a vállalkozói környezetről. A kétnapos rendezvényen a szakmai kiállítással összekapcsolt fiatal vállalkozói verseny mellett kis- és középvállalkozások fejlesztésével foglalkozó konferencia, valamint színvonalas kulturális programok kerültek megrendezésre, melyek kiváló lehetőséget teremtettek az üzleti kapcsolatépítésre és kötetlen beszélgetésekre egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >