Anyukák kedvencéből a zsűri kedvence
Idén negyedik alkalommal hirdettek győztest a „Jó Vállalkozás – Biztos Jövő!” fiatal vállalkozóknak rendezett versenyén a Junior Expo-n. A díjat Fejérdy Zsófia, az édesanyák kedvence, egy ötgyermekes család legkisebb gyermeke, a baba-mama ajándékcsomagokkal foglalkozó PromoBox Kft. ügyvezetője vehette át. A rangos szakmai elismerés mellett győztesként ő képviselheti Magyarországot egy 2013 őszén Kínában megrendezésre kerülő kereskedelmi-szakmai kiállításon.
A baba-mama marketing speciális eszközével, az anyukáknak szóló szülés utáni ajándékcsomagokkal foglalkozó PromoBox Kft., elsöprő sikert aratott nemcsak a zsűrinél, a kiállítótársak körében is. A cég jövőképe, innovativitása, átgondolt üzleti koncepciója, a stand összképe, valamint a cég tulajdonosának személyisége egyaránt hozzájárultak a győzelemhez. „Karriert és sikeres vállalkozást építeni csak szívvel-lélekkel, kellő alázattal, tudatosan és következetesen lehet.” – mondta Fejérdy Zsófia, a cég tulajdonosa és ügyvezetője. „Nagyon megtisztelő és megható számomra, hogy ennyi kimagaslóan tehetséges fiatal vállalkozó közül nekem ítélte a díjat a zsűri.
Ugyanakkor ez a díj nemcsak az én sikerem, hanem egy fantasztikus cél érdekében kialakított folyamatos, gyümölcsöző együttműködés eredménye. Köszönet illeti a PromoBox Kft. partnereit a töretlen bizalmukért, a dobozainkat osztó főnővéreket, nővéreket, szülésznőket, az édesanyákat, de mindenek előtt a munkatársaimat.” – tette hozzá Zsófia.
A PromoBox Kft. 2010-ben alakult, azzal a céllal, hogy a marketingkommunikáció egyik speciális eszközének segítségével, ajándékcsomagokkal kedveskedjen a gyermeküket világra hozó édesanyáknak a szülést követő napokban, országszerte, szinte valamennyi kórház szülészeti osztályán. A cég megalakulása óta legfontosabb célkitűzései közé tartozik az informálás, a családok segítése. Kiemelten fontosnak tartják a magyar termékeket, kizárólag magyar beszállítókkal dolgoznak, továbbá a magyar termékek megvásárlásának előnyeiről hasznos információkkal látják el a magyar családokat. Az édesanyáknak és az újszülötteknek szánt hasznos információkat és ajándék termékmintákat az együttműködő partnerek rendkívül hatékonyan, közvetlenül a célcsoportnak tudják eljuttatni egy reklámzaj mentes pillanatban. A doboz a sok ajándék mellett az Emberi Erőforrások Minisztériumának jóvoltából egy Babaköszöntő ajtódíszt, valamint a Magyar Állami Operaház Útravaló CD-jét is tartalmazza. A baba-mama csomagok összeállításában megváltozott munkaképességű kollégák vesznek részt.
„A jövő tudásból és tehetségből épül. Ez a felismerés a forrása annak a gondolatnak, amelyből a Junior Expo ötlete született, és amelyet 2013-ban már negyedik alkalommal rendeztük meg Egerben.” – mondta dr. Horváth Ágnes, a Junior Expo-t szervező Agria Universitas Egyesület elnöke. „Az egyesület kiemelten fontosnak tartja a tehetséggondozást, a tehetséges pályakezdő fiatalok szakmai kibontakozásának elősegítését. Éppen ezért különösen örülök annak, hogy idén Fejérdy Zsófia személyében egy olyan tehetséges fiatal vállalkozó került a dobogó legfelső fokára, akinek a szíve együtt dobog a vállalkozásával. Zsófia személyisége, az általa és a PromoBox által képviselt emberi és eszmei értékek, valamint a „mindenki jól jár” üzleti modell például szolgálhat minden tehetséges, sikerre vágyó fiatal vállalkozónak.” – tette hozzá dr. Horváth Ágnes.
Az immár negyedik alkalommal rendezett Junior Expo célja, hogy a 35 évesnél fiatalabb vállalkozók bemutathassák tevékenységüket, megismertethessék vállalkozásukat leendő üzleti partnereikkel, pontosabb képet kapjanak a vállalkozói környezetről. A kétnapos rendezvényen a szakmai kiállítással összekapcsolt fiatal vállalkozói verseny mellett kis- és középvállalkozások fejlesztésével foglalkozó konferencia, valamint színvonalas kulturális programok kerültek megrendezésre, melyek kiváló lehetőséget teremtettek az üzleti kapcsolatépítésre és kötetlen beszélgetésekre egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >