Anuga Kölnben: huszonkét magyar kiállító a világ legnagyobb élelmiszervásárán
Huszonkét magyar cég állít ki a világ legnagyobb élelmiszerkereskedelmi szakvásárán október 8.-12. között. Többségük hűtőipari, általános élelmiszer profilú, italgyártó, húsfeldolgozó és catering vállalat.(Például Vitapress Kft, Felföldi Édességgyáró Kft, Kométa 99 Zrt, Hungarofreeze Kft., Pro-Form Kft.)
– A válság utáni fellendülést jelzi, hogy a legutóbb, két évvel ezelőtt 98 országból érkezett 6 522 kiállító száma csak kis mértékben csökken. A külföldi cégek aránya újra megközelíti a 90 százalékot. Mintegy 40 futballpályának felel meg a 300 ezer négyzetméternyi kiállítási terület, amit teljes egészében lefoglaltak már március közepéig. Magyar vállalatok számára korlátozott számban még tudunk kiállítási helyet biztosítani – tájékoztat Kakuk Márta, a kölni vásár magyarországi képviselője.
Az érdeklődést jelzi, hogy a legutóbbihoz hasonlóan, 174 országból 160 ezernél több látogatót várnak öt nap alatt a Rajna parti kiállítási csarnokokba.
Újdonság az Anuga FoodService, ami tulajdonképpen vásár a vásárban. Az otthonon kívüli étkezést ugyanis az emberek világszerte csökkentették. Az Anuga keretében a vendéglátóipari értékesítés növelését szolgálják a kiállítandó innovatív technológiák és módszerek.
Az ANUGA szakvásár néhány éve kialakított, jól bevált koncepciója ezúttal is „tíz szakvásár egy fedél alatt”. Az egy fedél alá kerülő tíz, különböző profilú élelmiszer szakvásár: 1. Általános élelmiszer (csemege és delikátesz). 2. Hűtött. 3. Hús. 4. Mélyhűtött. 5. Tejtermék. 6. Kenyér, sütőipar és forró ital. 7. Ital. 8. Bio. 9. Kereskedelmi technológia. 10. Anuga FoodService.
Az egyes termékcsoportokat könnyen áttekinthető rendszerben mutatják be, húskészítményektől a tejtermékeken át az italokig. Ezáltal a kínálati és keresleti oldal képviselőit célirányosan, eredményesen lehet összehozni a vásár alatt. Így a látogatók hatékonyabban tudják kihasználni a vásáron töltött idejüket. A kiállító cégek pedig optimális számú és minőségű érdeklődővel találkozhatnak a standjaikon.
Idén Olaszország lesz az Anuga partnerországa; sokoldalú élelmiszerkínálatát 1 000 cég mutatja majd be.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >