ANUGA: hatvan magyar cég képviselteti magát a kölni élelmiszeripari kiállításon
Hatvan magyar cég képviselteti magát Kölnben a 2023. október 11-ig tartó ANUGA rendezvényen, a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) hétfőn az MTI-vel.

A kiállítási szektor túl van a Covid-válságon
A tájékoztatás szerint az Agrármarketing Centrum mintegy 250 négyzetméteres közösségi standján 27 magyar kiállító mutatkozik be, 33 magyar cég pedig önállóan van jelen.
Az Agrármarketing Centrum szervezésében kiállító cégek ital, hús, általános élelmiszer, bio tematikákban, négy pavilon közösségi standjain jellemzően prémium kategóriás termékekkel, többek között kacsa- és libatermékekkel, vadhúsokkal, mézekkel, különféle italokkal, az organikus szekcióban pedig homoktövis készítményekkel, magolajokkal, fűszerpaprikával várják az érdeklődő beszerzőket – írták a közleményben.
Hangsúlyozták: az Agrármarketing Centrum standján külön pultnál lehet megismerni a társaság exportfejlesztési stratégiáját, a Hungarian Food Business Programot. A potenciális beszerzők akár azonnal regisztrálhatnak a program online katalógusába, amely hatékonyan köti össze az exportálni szándékozó magyar vállalkozásokat a potenciális beszerzőkkel.
Az AMC közleménye szerint az első két nap után jól látszik, hogy a kiállítási szektor túl van a Covid-válságon, hiszen minden eddigit meghaladó számban vannak jelen kiállítók Kölnben, és várhatóan a látogatószám is meghaladja majd a valaha mért legmagasabb értéket.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú résztvevő a prágai üzleti fórumon
Rekordszámú résztvevővel zajlott a Hungarian Food Business Program legutóbbi üzletember-találkozója:…
Tovább olvasom >A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >