Animált Fanta-világ
Különleges animációs látványvilággal és új szereplőkkel ismerkedhet meg a Fanta célcsoportja a márka legújabb globális kampánya során.Az ATL-eszközökkel szemben a Coca-Cola nagyobb hangsúlyt fektetett az innovatív eszközök használatára. A kreatív megvalósítás egy rajzolt, absztrakt világot mutat be, amelyet a vidám és játékos Fanta karakterek tesznek színessé. A kampány meghatározó ismérve, hogy nem használ szöveget. Ez a megközelítés nagyszerű lehetőséget ad arra, hogy az üzenet a határokat átlépve könnyedén eljusson a célcsoporthoz.
Magyarországon a kampány január végén debütált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >