Animált Fanta-világ
Különleges animációs látványvilággal és új szereplőkkel ismerkedhet meg a Fanta célcsoportja a márka legújabb globális kampánya során.Az ATL-eszközökkel szemben a Coca-Cola nagyobb hangsúlyt fektetett az innovatív eszközök használatára. A kreatív megvalósítás egy rajzolt, absztrakt világot mutat be, amelyet a vidám és játékos Fanta karakterek tesznek színessé. A kampány meghatározó ismérve, hogy nem használ szöveget. Ez a megközelítés nagyszerű lehetőséget ad arra, hogy az üzenet a határokat átlépve könnyedén eljusson a célcsoporthoz.
Magyarországon a kampány január végén debütált.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >