Amsterdamba várja a szakmát a Consumer Goods Forum fenntartható kiskereskedelmi csúcstalálkozója
A Consumer Goods Forum Sustainable Retail Summit október 26-28. között Amszterdamban rendezi meg a Fogyasztási cikkek Fórumának fenntartható kiskereskedelmi csúcstalálkozóját, amely a napjaink legnagyobb fenntarthatósági és egészségügyi kihívásainak megoldását célzó közös fellépésekre összpontosít.
A kiskereskedelem és a fogyasztási cikkek területéről érkező magas rangú vezetők, valamint a nem kormányzati szervezetek és más iparági érdekeltek is részt vesznek az évente megrendezésre kerülő eseményen, amelynek idei témája „A beszélgetéstől a cselekvésig”: Az átmenet a jobb üzlet felé”.
A megerősített előadók között szerepel Frans Muller, az Ahold Delhaize elnök-vezérigazgatója; Christina Adane, a BiteBack 2030 ifjúsági tanácsának társelnöke; Wai-Chan Chan, a The Consumer Goods Forum ügyvezető igazgatója; Paul Lalli, a The Coca-Cola Company emberi jogokért felelős globális vezetője; Christel Delberghe, az EuroCommerce főigazgatója; Bärbel Weiligmann, a Global Alliance for Improved Nutrition (GAIN) és Rebecca Marmot, az Unilever fenntarthatósági igazgatója.
A későbbiekben további előadókat is felvesznek a programba.
A közelgő csúcstalálkozót kommentálva Wai-Chan Chan, a The Consumer Goods Forum ügyvezető igazgatója elmondta:
„Az éghajlati válság sürgősségével, valamint a megélhetési költségek válságával, az ellátási lánc megszakadásával és a fogyasztói igények változásával szembesülve, soha nem volt még ilyen sürgős az idő a fogyasztási cikkek ipara számára, hogy összejöjjön, hogy megvitassa a megoldásokat és egy fenntarthatóbb, ellenállóbb iparágat hozzon létre, amely jobb üzletet biztosíthat, amely megvédi az embereket és a bolygót.”
Az immár hetedik éve megrendezésre kerülő eseményen számos vitaindító előadás, plenáris ülés, szakértői panel, interaktív szünetek és műhelybeszélgetés lesz, amelyek célja, hogy bemutassák, hogyan gyorsíthatja fel az iparág a változásokat. A csúcstalálkozó helyszíne az amszterdami Hotel Okura.
A témák között szerepel a környezeti és társadalmi fenntarthatóság, a vezetés és a legjobb gyakorlatok, az egészségesebb élet, a fenntarthatóságnak az értékláncba való beágyazása, a technológia és az innováció, a verseny a zéró felé, az ESG és a jelentéstétel, a viselkedésbeli változások és a fogyasztói környezet.
„Az üzlet, a társadalom és a környezet közötti összefonódó kapcsolat minden eddiginél világosabb” – tette hozzá Chan. „A vállalkozások csak akkor tudnak virágozni, ha a körülöttük élő emberek és helyek is jólétben élnek – és az olyan események, mint a fenntartható kiskereskedelmi csúcstalálkozó, segítenek biztosítani, hogy ez a törekvés kézzelfogható cselekvéssé váljon azáltal, hogy összehozzák az egészségügyi és fenntarthatósági szakértőket, hogy megosszák tudásukat és a legjobb gyakorlatokat olyan kulcsfontosságú kérdésekben, mint például az életszínvonal-válság. Egy ilyen platform biztosításával hatékonyabban megtalálhatjuk az egyensúlyt a hosszú távú kihívások és a rövid távú korlátok között, és segíthetünk biztosítani, hogy az üzleti élet érdemi lépéseket tegyen.”
További információért, illetve a helyének biztosításáért jelentkezzen be a www.theconsumergoodsforum.com/events/sustainable-retail-summit weboldalon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Beindul, de a reméltnél lassabban nőhet jövőre a gazdaság
A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >