Amstel Pulse a Heinekentől
🎧 Hallgasd a cikket:
A Heineken Hungária Sörgyárak új sörmárka népszerűsítése BTL-aktivitással indult.
A „Taste life. Pure filtered" szlogennel piacra lépő Amstel
Pulse bevezetését kizárólag BTL-eszközökkel támogatja a sörgyártó, ATL-kampány
nem indul. A márkát tavasszal egy VIP parti népszerűsítette, nyáron pedig a
Bankár Mulató, illetve a Baar-Pult Party rendezvénysorozatokon folytatódnak a
BTL-aktivitások.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kapu Tibor megkóstolta az űrutazás ihlette Kometinit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárult a 15. jubileumi Nap gyermekei pályázat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mit jelent a hústartalom a húskészítményeknél?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >