Amstel Pulse a Heinekentől
A Heineken Hungária Sörgyárak új sörmárka népszerűsítése BTL-aktivitással indult.
A „Taste life. Pure filtered" szlogennel piacra lépő Amstel
Pulse bevezetését kizárólag BTL-eszközökkel támogatja a sörgyártó, ATL-kampány
nem indul. A márkát tavasszal egy VIP parti népszerűsítette, nyáron pedig a
Bankár Mulató, illetve a Baar-Pult Party rendezvénysorozatokon folytatódnak a
BTL-aktivitások.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >