Amstel Pulse a Heinekentől
🎧 Hallgasd a cikket:
A Heineken Hungária Sörgyárak új sörmárka népszerűsítése BTL-aktivitással indult.
A „Taste life. Pure filtered" szlogennel piacra lépő Amstel
Pulse bevezetését kizárólag BTL-eszközökkel támogatja a sörgyártó, ATL-kampány
nem indul. A márkát tavasszal egy VIP parti népszerűsítette, nyáron pedig a
Bankár Mulató, illetve a Baar-Pult Party rendezvénysorozatokon folytatódnak a
BTL-aktivitások.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dietetikusok szerint itt az ideje a tudatosabb fehérjefogyasztásnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >