Amit a vásárlók gondolnak vagy éreznek
Egy igazán innovatív ötlet megvalósításával a Kertész- Klub a modern kor zöldségesét hívta életre, melynek lényege a termelők és a fogyasztók közötti közvetlenebb kapcsolat kialakítása.
Az üzletekben megvásárolható zamatos, friss és magyar zöldségek és gyümölcsök útja a földtől az asztalig nyomon követhető, a termékek mellé pedig a termelők fotóit is elhelyezték. A tavaly márciusban megnyílt első Vitamin Szalonhoz már franchise rendszerben csatlakozott a következő szegedi, majd most a budapesti üzlet.
A Vitamin Szalon üzleti modellje maximálisan megfelel napjaink követelményeinek: egyesíti a friss, ellenőrzött minőségű árut kínáló üzletet és a látványos, vásárlóközpontú termékkihelyezés színes megjelenését. Ehhez az egységes üzleti modellhez pedig elengedhetetlen az integrált kereskedelmi informatikai rendszer, melynek minden elemét a magyar tulajdonban lévő Szintézis Informatikai ZRt. szállította.
Minden Vitamin Szalon üzletben a Szintézis prémium retail rendszer csomagja üzemel, mely az alábbi egységeket tartalmazza:
• SZIKE készletvezető rendszer,
• gyors HP PC alapú online Cronis kasszarendszer,
• egységes, prémium kategóriájú hardverek,
• Pricer elektronikus polccímke rendszer. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >