Amit a vásárlók gondolnak vagy éreznek
Egy igazán innovatív ötlet megvalósításával a Kertész- Klub a modern kor zöldségesét hívta életre, melynek lényege a termelők és a fogyasztók közötti közvetlenebb kapcsolat kialakítása.
Az üzletekben megvásárolható zamatos, friss és magyar zöldségek és gyümölcsök útja a földtől az asztalig nyomon követhető, a termékek mellé pedig a termelők fotóit is elhelyezték. A tavaly márciusban megnyílt első Vitamin Szalonhoz már franchise rendszerben csatlakozott a következő szegedi, majd most a budapesti üzlet.
A Vitamin Szalon üzleti modellje maximálisan megfelel napjaink követelményeinek: egyesíti a friss, ellenőrzött minőségű árut kínáló üzletet és a látványos, vásárlóközpontú termékkihelyezés színes megjelenését. Ehhez az egységes üzleti modellhez pedig elengedhetetlen az integrált kereskedelmi informatikai rendszer, melynek minden elemét a magyar tulajdonban lévő Szintézis Informatikai ZRt. szállította.
Minden Vitamin Szalon üzletben a Szintézis prémium retail rendszer csomagja üzemel, mely az alábbi egységeket tartalmazza:
• SZIKE készletvezető rendszer,
• gyors HP PC alapú online Cronis kasszarendszer,
• egységes, prémium kategóriájú hardverek,
• Pricer elektronikus polccímke rendszer. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >