Amit a vásárlók gondolnak vagy éreznek
Egy igazán innovatív ötlet megvalósításával a Kertész- Klub a modern kor zöldségesét hívta életre, melynek lényege a termelők és a fogyasztók közötti közvetlenebb kapcsolat kialakítása.
Az üzletekben megvásárolható zamatos, friss és magyar zöldségek és gyümölcsök útja a földtől az asztalig nyomon követhető, a termékek mellé pedig a termelők fotóit is elhelyezték. A tavaly márciusban megnyílt első Vitamin Szalonhoz már franchise rendszerben csatlakozott a következő szegedi, majd most a budapesti üzlet.
A Vitamin Szalon üzleti modellje maximálisan megfelel napjaink követelményeinek: egyesíti a friss, ellenőrzött minőségű árut kínáló üzletet és a látványos, vásárlóközpontú termékkihelyezés színes megjelenését. Ehhez az egységes üzleti modellhez pedig elengedhetetlen az integrált kereskedelmi informatikai rendszer, melynek minden elemét a magyar tulajdonban lévő Szintézis Informatikai ZRt. szállította.
Minden Vitamin Szalon üzletben a Szintézis prémium retail rendszer csomagja üzemel, mely az alábbi egységeket tartalmazza:
• SZIKE készletvezető rendszer,
• gyors HP PC alapú online Cronis kasszarendszer,
• egységes, prémium kategóriájú hardverek,
• Pricer elektronikus polccímke rendszer. (x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mere Magyarországon: árlista már van, bolt még nincs
A Mere orosz kiskereskedelmi lánc hivatalosan még nem nyitott boltot…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >