Amikor a tea, a gyümölcslé és gyógynövények ízei egyesülnek: itt a FUZETEA!
Dőlj hátra, lazulj el, indíts újra a Coca-Cola új, gyümölcsös-gyógynövényes ízű jegesteáival!
Zöld tea- és kamillaíz? A fekete tea és a citromfű íze? Vagy épp barack- és hibiszkuszíz? Mostantól, ha relaxálnál és innál valami finomat, új dimenziók és meglepő ízkombinációk nyílnak meg számodra a felfrissülésben. Felejts el mindent, amit eddig tudtál az ice tea-kről: a Coca-Cola Európába, és Magyarországra hozza minden idők legizgalmasabb, legváratlanabb és leghűsítőbb jegestea-különlegességét.
A Coca-Cola Company egyik legjelentősebb bevezetése részeként mostantól nálunk is kapható a FUZETEA!
Fekete tea citrom egy csipetnyi citromfűvel, fekete tea barack egy csipetnyi hibiszkusszal és zöld tea mangó egy csipetnyi kamillával, valamint eper, zero citrom és zero barack, zero maracuja: a FUZETEA termékei világszerte hódító útjuk után végre Magyarországra, és további 35 országba érkeztek, hogy végre az európai fogyasztók is örömüket lelhessék a tea, a gyümölcslé és a gyógynövények ízének egyedi, tökéletes fúziójában.
Az ice tea-ben található természetes összetevők keverékével és az érzékszerveinket stimuláló, dinamikus ízkombinációkkal a FUZETEA a testnek és a léleknek is kedvez, hiszen nemcsak finom felfrissülést kínál, hanem a pihenés és a saját magunkra fordított idő lehetőségét is azok minden fontos pillanatával együtt.
A Coca-Cola brüsszeli kutatás-fejlesztési központjában az ízeken és összetevőkön dolgozó szakemberek folyamatosan azon dolgoznak, hogy a FUZETEA-t az európai ízlésnek megfelelően alkossák meg, és olyan egyedi ízkombinációkat hozzanak létre, amelyek egy valóban meglepő jegestea-élményt eredményeznek. Így januártól – a Coca-Cola zero 2006-os megjelenése óta a legnagyobb Coca-Cola Company bevezetés részeként – a FUZETEA összesen több mint 20 különböző ízvariánst kínál Európa-szerte összesen 15 különböző típusú kiszerelésben.
Az egyre szélesebb választékot kínáló üdítőitalgyártó vállalat a FUZETEA-vel azoknak a vásárlóknak szól leginkább, akik tudatosan odafigyelnek életmódjukra és táplálkozásukra. Az új termékkel a Coca-Cola Company az emberek számára egyre több olyan italt nyújt, amely megfelel a fogyasztók változó igényeinek és vágyainak, beleértve az alacsony cukortartalmú és a teljesen cukormentes variációkat a legkülönfélébb kategóriákban, és ezeket a fogyasztóik számára legkényelmesebb kiszerelésekben és helyeken értékesítik.
„Végre nem kell a kontinensünkön túlra utazni, ha valami egészen új teaélményre vágyunk. Egy palack FUZETEA-ben gyakorlatilag egy kis búvóhelyet, vagy pihenő kuckót találhatunk, ami segít elvonulni pár percre a teendők elől, egy kis magunkra fordított idő és a felfrissülés jegyében. Meglepő ízkombinációk – így ír felül minden korábbi jegestea-ízélményt a FUZETEA. Az új ice tea-inkkel a megváltozott igényekre reagálunk, és bízunk benne, hogy Magyarországon is gyorsan válik a tudatos életmód részévé fogyasztóink körében” – mondta a termékbevezetés kapcsán Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója.
A FUZETEA a saját magunkra fordított idő fontosságát hangsúlyozza, és a pihenéshez, a lazításhoz és egy kis egyedül eltöltött idő élvezetéhez járul hozzá. Mindegy, hogy otthon, a munkahelyen vagy épp az ebédszünetben isszuk a pár korty csodát jelentő FUZETEA-t, az a néhány percnyi saját idő és az érzékszerveket elkápráztató frissítő ital jelentheti a megoldást arra, amelyre mindannyiunknak szüksége van a feltöltődéshez.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >