Amikor jól indul a reggel
100 ezerrel indul a nap! – legalábbis a Jó Reggelt! márka legújabb kampányában. A Mondelez Hungária 63 napon át futó promóciójának kreatív munkáját a Human Telex Reklámügynökség végezte.
Az biztos, hogy szeptember 2-től egészen november 3-ig naponta legalább egy Jó Reggelt! fogyasztónak különösen jól indul a napja, hiszen a lendületet biztosító keksz mellett 100 ezer forint nyereményben is részesül. Az ezzel az összeggel feltöltött bankkártya szerencsés tulajdonosát hirdetik ki ugyanis minden délelőtt 10 órakor a termékhez kapcsolódó promóciós játék során, valamint további 10 darab 10 ezer forintos Sodexo Bónusz utalvány talál gazdára, végül pedig – a két hónapos kampány lezárásaként – egy Seat Ibizát is kisorsolnak.
„A pénznyeremény – főleg ha szinte azonnali – még mindig a legvonzóbb ajándékok közé tartozik, ennek a márkára szabott változata a komoly összeget tartalmazó bankkártya és a vásárlási utalvány. Hiszen a Jó Reggelt! azokhoz a nőkhöz szól, akik nem csak abban tudatosak, hogy mit fogyasztanak, hanem bizonyára a tekintetben is, hogy mi egyebet szeretnének vásárolni, azaz mire költik el a nyereményüket” – emelte ki Udvarev-Tóth Rita, a kampány kreatív kidolgozásáért felelős Human Telex Reklámügynökség senior ügyfélkapcsolati menedzsere.
A Jó Reggelt! termékcsalád valamennyi tagja részt vesz a nagyszabású nyereményjátékban, a csomagolásokon kívül vagy belül található kódok pedig kizárólag on-line tölthetők fel.
A Human Telex Reklámügynökség első alkalommal dolgozott a márkán, a Mondelez Hungária meghívásos tenderét 2013. elején nyerte el. A feladatok között a mechanizmus kidolgozása, a nyeremények meghatározása és az azokkal kapcsolatos együttműködések kialakítása, valamint a key visual és a csomagolás alap kreatívjának tervezése szerepelt. A további anyagok – tv-reklám, POS-ek, kiszerelések csomagolásai –, illetve az on-line és közösségi média kommunikáció megvalósítását a megbízó éves szerződött partnerei végezték el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Az AHR Expo-n debütáltak az LG legújabb HVAC megoldásai
Az LG Electronics (LG) a floridai Orlandóban megrendezett, világhírű AHR…
Tovább olvasom >