Amikor jól indul a reggel
100 ezerrel indul a nap! – legalábbis a Jó Reggelt! márka legújabb kampányában. A Mondelez Hungária 63 napon át futó promóciójának kreatív munkáját a Human Telex Reklámügynökség végezte.
Az biztos, hogy szeptember 2-től egészen november 3-ig naponta legalább egy Jó Reggelt! fogyasztónak különösen jól indul a napja, hiszen a lendületet biztosító keksz mellett 100 ezer forint nyereményben is részesül. Az ezzel az összeggel feltöltött bankkártya szerencsés tulajdonosát hirdetik ki ugyanis minden délelőtt 10 órakor a termékhez kapcsolódó promóciós játék során, valamint további 10 darab 10 ezer forintos Sodexo Bónusz utalvány talál gazdára, végül pedig – a két hónapos kampány lezárásaként – egy Seat Ibizát is kisorsolnak.
„A pénznyeremény – főleg ha szinte azonnali – még mindig a legvonzóbb ajándékok közé tartozik, ennek a márkára szabott változata a komoly összeget tartalmazó bankkártya és a vásárlási utalvány. Hiszen a Jó Reggelt! azokhoz a nőkhöz szól, akik nem csak abban tudatosak, hogy mit fogyasztanak, hanem bizonyára a tekintetben is, hogy mi egyebet szeretnének vásárolni, azaz mire költik el a nyereményüket” – emelte ki Udvarev-Tóth Rita, a kampány kreatív kidolgozásáért felelős Human Telex Reklámügynökség senior ügyfélkapcsolati menedzsere.
A Jó Reggelt! termékcsalád valamennyi tagja részt vesz a nagyszabású nyereményjátékban, a csomagolásokon kívül vagy belül található kódok pedig kizárólag on-line tölthetők fel.
A Human Telex Reklámügynökség első alkalommal dolgozott a márkán, a Mondelez Hungária meghívásos tenderét 2013. elején nyerte el. A feladatok között a mechanizmus kidolgozása, a nyeremények meghatározása és az azokkal kapcsolatos együttműködések kialakítása, valamint a key visual és a csomagolás alap kreatívjának tervezése szerepelt. A további anyagok – tv-reklám, POS-ek, kiszerelések csomagolásai –, illetve az on-line és közösségi média kommunikáció megvalósítását a megbízó éves szerződött partnerei végezték el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >