Amikor a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket
Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t.
A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra. A rendszer felhívja a felhasználók figyelmét az LG eszközeikkel kapcsolatos esetleges problémákra, valamint hasznos javaslatokkal, tippekel szolgál a teljesítmény és az eszköz élettartamának maximalizálása érdekében. A szolgáltatás elsőként idén, az LG legújabb elöltöltős mosógépei és alulfagyasztós hűtőszekrényei esetében válik elérhetővé Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban, majd 2020-ban további kulcsfontosságú európai piacok következnek.
A legmodernebb AI-technológiát alkalmazó LG Proactive Customer Care-t arra tervezték, hogy az LG intelligens háztartási eszközeinek használóit időben figyelmeztesse a lehetséges működési problémákra még azelőtt, hogy azok jelentkeznének. Az ügyfélszolgálati rendszer szükség esetén szerelőt is küld, de a felhasználók szintén hasznos javaslatokat kapnak az LG háztartási gépeik optimális üzemeltetéséhez. A felhasználók a szolgáltatást úgy vehetik igénybe, hogy az Android és iOS operációs rendszereken elérhető ingyenes LG ThinQ™ alkalmazáson keresztül regisztrálják és csatlakoztatják az erre alkalmas eszközeiket.
Az LG innovatív ügyfélszolgálati megoldása minden folyamatot lefed az üzembe helyezéstől kezdve a karbantartáson át annak meghatározásáig, hogy az eszköz megfelelően működik-e, de az alkalmazás későbbi aktiválásakor is képes megmondani, hogy korábban megfelelően installálták-e a készüléket. A Proactive Customer Care hírlevéllel köszönti a felhasználókat az alkalmazásba való belépéskor, figyelmezteti őket egy esetleges rendellenesség észlelésekor és részletes iránymutatásokat ad a probléma megoldásához. A vásárlói elégedettség maximalizálására megalkotott ügyfélszolgálati rendszer “egyablakos megoldást” kínál, azaz egyetlen felületen nyújt választ minden, a támogatott LG termékekkel kapcsolatos kérdésre.
A Proactive Customer Care folyamatosan monitorozza például az alulfagyasztós hűtőszekrény hőmérsékletét és útmutatást kínál ahhoz, hogy mi a teendő, ha 3°C-ot meghaladó hőmérséklet-ingadozást észlel. A szolgáltatás olyan jelenségeket, problémákat keres, amelyek növelhetik az energia- vagy — mosógép esetében — a vízfogyasztást, ennek nyomán pedig használati tippeket ad a kisebb rezsiszámlát is jelentő hatékonyabb készülékhasználatra. A felhasználók rendszeres jelentéseket kapnak e-mailen az eszközök teljesítményéről, értesítési előzményeiről és aktuális állapotáról, valamint emlékeztetőt kapnak a rutinkarbantartás ideális időpontjáról is.
„Az LG Proactive Customer Care egy olyan új megoldás az ügyfélszolgálati megoldások terén, amely hozzáadott értéket és teljes nyugalmat kínál okosotthon-eszközeink használóinak” — mondta Song Dae-hyun, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
A 2019-es IFA látogatói maguk is megtapasztalhatják az LG okoseszközeibe épített Proactive Customer Care előnyeit szeptember 6-11. között, a Messe Berlin 18-as csarnokában. Az érdeklődők a közösségi médiában az #LGIFA2019 hashtag alatt követhetik az LG aktivitásait az IFA-n.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az Európai Unió mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét
A mai napon kihirdették az EU mesterséges intelligenciáról szóló rendeletét…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >Az AI lehet a kulcs az egyszemélyes vállalkozások nyári pihenéséhez
Ma Magyarországon 620 ezer regisztrált egyéni vállalkozó töri a fejét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >