Amiből már több mint 1 millió pohárral elfogyasztottunk
A Párizsban tartott, 2016-os SIAL nemzetközi innovációs kiállításon és termékversenyen World Tour by SIAL Country Winner díjas lett a Sága Snacki & GO! poharas pulykavirslije.
A kétévente megrendezett versenyen idén 28 ország vett részt, közel 100 termékkel. A résztvevő országok minimum 3 országukban jellemző fogyasztói trendet voltak kötelesek bemutatni, hazánk induló termékei közül a Sága snackije kapta a legtöbb szavazatot.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Hét magyar élelmiszeripari cég mutatkozik be a sanghaji SIAL kiállításon
A Hungarian Food Business Program (HFBP) keretében hét magyar vállalat…
Tovább olvasom >Magyar siker a SIAL-on
A magyar magántulajdonban lévő ABO Holding Zrt. a 90-es évek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >