Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: elindult az Adni öröm! kampány
Elindult ma a SPAR Magyarország és kiemelt stratégiai partnere, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat – immár 21. alkalommal szervezett – Adni öröm! elnevezésű jótékonysági kezdeményezése. A december 19-ig tartó, nagysikerű karácsonyi adományozási akció indulását idén meglepetések is kísérték.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR 1997-től szoros együttműködésben szervezi az Adni öröm! elnevezésű jótékonysági akcióját. Idén december 14. és 19. között gyűjtik a kijelölt üzletekben önkéntesek a vásárlók által felajánlott tartós élelmiszereket, amelyeket a szervezet munkatársai még karácsony előtt eljuttatnak a rászorulókhoz.
A csoportképen (balról jobbra): Ördög Nóra, a SPAR háziasszonya; Kozma Imre atya, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat alapító elnöke; valamint Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője az Adni Öröm! kampányindító rendezvényén Budapesten, 2017. december 14-én.
A tavalyi gyűjtés 6 napja alatt 288,5 tonna tartósélelmiszert adományoztak a SPAR és az INTERSPAR áruházak vásárlói, ebből több mint 33 ezer ajándékcsomagot állított össze a Szeretetszolgálat a nélkülözőknek az ünnepre. 2010-2016 között a jótékonysági akció keretében több mint másfélezer tonna élelmiszer gyűlt össze, nehéz sorsú családok tízezrein segítve.
Az Adni öröm! idei formabontó kampánynyitó rendezvénye az akció legfontosabb üzenetét erősítette: ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék. A SPAR budapesti, Batthyány téren található üzletében a jól ismert és szeretett kezdeményezés új arculata várta a vásárlókat: a 21. alkalommal elindult adománygyűjtés kezdete még ünnepibbé és jelentőségteljesebbé vált azzal, hogy az ajándékozható tartósélelmiszereket karácsonyi csomagolópapírokkal és díszszalagokkal borították be.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR arra buzdít mindenkit, hogy vásároljon bármilyen tartós élelmiszert – cukrot, olajt, konzervet, édességet, tésztát, lisztet vagy rizst – ajándékba a nélkülözőknek, mert az önzetlenség a legszebb emberi cselekedetek egyike, a csodák a hétköznapokban születnek. Az összegyűlt adományok mennyiségét a gyűjtés során folyamatosan követni lehet a www.adniorom.hu oldalon.
A SPAR Magyarország családi alapítású, felelős nagyvállalatként a kezdetek óta számos jótékonysági kezdeményezést támogat. A vállalat kiemelt stratégiai partnere már több mint két évtizede a Magyar Máltai Szeretetszolgálat. Az évek során a két szervezet számos közösségépítő, szociális segítőprogramot indított, mellyel nélkülöző gyermekeknek, hátrányos helyzetű családoknak és fontos társadalmi célokért küzdő szervezetnek nyújtott támogatást.
A segítségnyújtás folyamatos: a vásárlók egész évben önzetlenségükről tehettek bizonyságot. Az idei gyűjtés eddigi eredményeképpen az áruházakban eladott szalagfüles táskák után idén már csaknem 5 millió forintot ajánlott fel a SPAR a Magyar Máltai Szeretetszolgálat számára, illetve a kasszáknál árusított 200 és 500 forintos Máltai adománykártyákból befolyt több mint 8 millió forinttal is a legszegényebb embertársaikat tudták segíteni a Szeretetszolgálaton keresztül a vásárlók.
A csatolt videóban azt is megtekintheti, hogy miképpen kerülnek a polcokra karácsonyi díszben a termékek, valamint ízelítőt kaphat arról, hogyan fogadják adományozó vásárlóikat a feldíszített áruházak.
Videólink: http://youtu.be/En4fdMDWizg
A résztvevő áruházak és további információk megtalálhatóak a következő weboldalon: http://adniorom.hu/
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >