Amerika szavazott: Budapest a második legjobb város
Budapest lett a világ második legjobb város a vezető amerikai utazási magazin, a Conde Nast Traveller internetes szavazásán, a magyar főváros több mint 86 ezer szavazatot kapott, alig maradva le a győztes Firenzétől a 25 városból álló listán.
A Magyar Turizmus (MT) Zrt. az MTI-hez eljuttatott hírlevelében tájékoztat arról is, hogy az olvasók ítélete alapján a harmadik hely az idén Bécsnek jutott.
A közlemény idézi Faragó Pétert, az MT Zrt. vezérigazgatóját, aki elmondta: Budapest még soha nem kapott annyi nemzetközi elismerést, mint az elmúlt időszakban. A turizmus elmúlt években tapasztalható erőteljes bővüléséhez szükség volt az állami szerepvállalásra és fejlesztésekre, de a turisztikai szakma összefogására és a szakmában dolgozók kemény munkájára is, valamint a magyar emberek nyitottságára és vendégszeretetére – emelte ki.
A Conde Nast Traveller listáján Budapest olyan világvárosokat előzött meg, mint Sydney, Tokió, Szingapúr és Hongkong. Európán belül Amszterdam, Barcelona, London, Párizs, Prága és Róma is a magyar főváros mögött kapott csak helyet.
Budapest méltatásakor a magazin kiemelte a szecessziós építészeti emlékeket, és az olvasók figyelmébe ajánlotta egyebek mellett a főváros gazdag fürdőkultúráját, a New York kávéházat, a Lánchíd éjszakai látványát és a Vásárcsarnokban elfogyasztott gulyáslevest is. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Visit Hungary Zrt.: a magyar turizmus számára jó hír az újrainduló Budapest-Philadelphia repülőjárat
Hat év után indul újra közvetlen repülőjárat Budapest és Philadelphia…
Tovább olvasom >Országos sztrájk béníthatja a Ryanair spanyolországi járatait
Augusztus 15-től akár év végéig is tarthat az a munkabeszüntetés,…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >