Amerikai rajt előtt a Tesco
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca az amerikai vásárlók szimpátiáját leginkább friss áruval igyekszik elnyerni.
A Fresh & Easy Neighborhood Food Market márkanév alatt nyíló
üzleteket leginkább a Wal-Mart által elhanyagolt vidéki településen nyitják
meg. A tervezett, nem egészen ezer négyzetméteres, vagyis viszonylag kicsi
üzletekben a készételek és friss temékek értékesítésére helyeznék a hangsúlyt.
Phoenix, Las Vegas és Dél-Kalifornia településein az emberek izgatottan várják
a Tesco nagy hévvel beharangozott megérkeztét. Novemberben nyílik az első
áruház, amelyet további 99 követ majd a kiszemelt tesztterületen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >