Amerikai rajt előtt a Tesco
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca az amerikai vásárlók szimpátiáját leginkább friss áruval igyekszik elnyerni.
A Fresh & Easy Neighborhood Food Market márkanév alatt nyíló
üzleteket leginkább a Wal-Mart által elhanyagolt vidéki településen nyitják
meg. A tervezett, nem egészen ezer négyzetméteres, vagyis viszonylag kicsi
üzletekben a készételek és friss temékek értékesítésére helyeznék a hangsúlyt.
Phoenix, Las Vegas és Dél-Kalifornia településein az emberek izgatottan várják
a Tesco nagy hévvel beharangozott megérkeztét. Novemberben nyílik az első
áruház, amelyet további 99 követ majd a kiszemelt tesztterületen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Waberer’s stratégiai megállapodást írt alá a kazah KTZ Express-szel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kiskörén helyezte üzembe 2500. csomagautomatáját a GLS
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
