Amerikai rajt előtt a Tesco
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca az amerikai vásárlók szimpátiáját leginkább friss áruval igyekszik elnyerni.
A Fresh & Easy Neighborhood Food Market márkanév alatt nyíló
üzleteket leginkább a Wal-Mart által elhanyagolt vidéki településen nyitják
meg. A tervezett, nem egészen ezer négyzetméteres, vagyis viszonylag kicsi
üzletekben a készételek és friss temékek értékesítésére helyeznék a hangsúlyt.
Phoenix, Las Vegas és Dél-Kalifornia településein az emberek izgatottan várják
a Tesco nagy hévvel beharangozott megérkeztét. Novemberben nyílik az első
áruház, amelyet további 99 követ majd a kiszemelt tesztterületen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >