Amerikai rajt előtt a Tesco
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca az amerikai vásárlók szimpátiáját leginkább friss áruval igyekszik elnyerni.
A Fresh & Easy Neighborhood Food Market márkanév alatt nyíló
üzleteket leginkább a Wal-Mart által elhanyagolt vidéki településen nyitják
meg. A tervezett, nem egészen ezer négyzetméteres, vagyis viszonylag kicsi
üzletekben a készételek és friss temékek értékesítésére helyeznék a hangsúlyt.
Phoenix, Las Vegas és Dél-Kalifornia településein az emberek izgatottan várják
a Tesco nagy hévvel beharangozott megérkeztét. Novemberben nyílik az első
áruház, amelyet további 99 követ majd a kiszemelt tesztterületen.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vilniusban és Rigában is beleharaptak a magyar tojásfehérje szeletekbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak a kutatási adatok: kiderült, mik az idei karácsonyi slágertermékek és mennyit költünk rájuk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A személyes tapasztalat segíti a megváltozott munkaképességű dolgozók elfogadását – kutatás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

