Amerikai piacra exportál a sörfőző berendezéseket gyártó magyar startup
A Brewie házi automata sörfőző berendezéseket gyártó cég ezen a héten megkezdi előrendeléseinek kiszállítását az amerikai piacra, az első, 250 gépet tartalmazó szállítmány értéke 150 millió forint – közölte a cég az MTI-vel.
A társaság a magyar technológiai ipar kiemelkedő szereplői között megjelent az idei hannoveri CeBIT-en.
A projekt nemzetközi felfuttatását segítő Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) közleménye idézi Oláh Zsanettet, az MNKH vezérigazgatóját, aki elmondta, hogy a kereskedőház Innotrade Programja több mint százezer dolláros megrendeléshez segítette a céget. Reményét fejezte ki, hogy a CeBIT újabb mérföldkövet jelent majd a Brewie számára.
A Brewie csapata 2014 év elején alakult, és a közép-kelet-európai térség eddigi legsikeresebb közösségi finanszírozási kampányait tudhatja magáénak, hiszen 720 ezer dollár, vagyis közel 220 millió forint értékben gyűjtöttek forrást az interneten a sorozatgyártás megindításához.
Az MTI kérdésére a cég közölte, hogy a sorozatgyártás novemberben megindult, 20 literes kapacitású gépeik Tajvanon készülnek, termékeik 98 százalékát külföldön értékesítik, megrendeléseket a fogyasztói és az üzleti szegmensből egyaránt kapnak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan alakul a világgazdaság idén?
Az Egyesült Államok növekedése stabil, Európa és Kína újabb kihívásokkal…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >A kereskedelemben is érződik a madárinfluenza hatása
Az Egyesült Államok egyre súlyosabb tojáshiánnyal küzd, mivel a madárinfluenza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >