Amerikai piacra exportál a sörfőző berendezéseket gyártó magyar startup
A Brewie házi automata sörfőző berendezéseket gyártó cég ezen a héten megkezdi előrendeléseinek kiszállítását az amerikai piacra, az első, 250 gépet tartalmazó szállítmány értéke 150 millió forint – közölte a cég az MTI-vel.
A társaság a magyar technológiai ipar kiemelkedő szereplői között megjelent az idei hannoveri CeBIT-en.
A projekt nemzetközi felfuttatását segítő Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) közleménye idézi Oláh Zsanettet, az MNKH vezérigazgatóját, aki elmondta, hogy a kereskedőház Innotrade Programja több mint százezer dolláros megrendeléshez segítette a céget. Reményét fejezte ki, hogy a CeBIT újabb mérföldkövet jelent majd a Brewie számára.
A Brewie csapata 2014 év elején alakult, és a közép-kelet-európai térség eddigi legsikeresebb közösségi finanszírozási kampányait tudhatja magáénak, hiszen 720 ezer dollár, vagyis közel 220 millió forint értékben gyűjtöttek forrást az interneten a sorozatgyártás megindításához.
Az MTI kérdésére a cég közölte, hogy a sorozatgyártás novemberben megindult, 20 literes kapacitású gépeik Tajvanon készülnek, termékeik 98 százalékát külföldön értékesítik, megrendeléseket a fogyasztói és az üzleti szegmensből egyaránt kapnak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Trump vámjai miatt amerikai márkák bojkottja indult Indiában
Indiában erősödik az amerikai márkák elleni bojkottmozgalom Donald Trump amerikai…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >