Amerikából jött a Danone új ügyvezető igazgatója
Andreas Ostermayr (38) lett 2008. február 11-ével a Danone Tejtermék Gyártó és Forgalmazó Kft. új ügyvezető igazgatója.A német származású szakember szakmai pályafutása az Unilevernél indult, ahol 2001-ben az Unilever Bestfoods üzletcsoportjának menedzserévé léptették elő.
Andreas 2002-ben csatlakozott a Danone németországi vállalatához marketingigazgatóként. Hároméves, sikerekben gazdag munkáját követően rangelső marketing-alelnöki kinevezést kapott az Egyesült Államokban működő Dannonhoz.
A Dannonnál kiemelkedő sikert ért el az „magas minőségű egészség” (High Health) üzleti modell kialakításában. Megkapta az „Év marketingese” díjat az egyesült államokbeli „Brandweek” vezető marketingszakmai magazin versenyén.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >