Amerikában már a hűtőszekrény vásárol
A MasterCard a Consumer Electronic Show (CES) keretein belül mutatta be Groceries by MasterCard nevű alkalmazását, amelynek segítségével a felhasználók a Samsung új, Family Hub hűtőjével rendelhetnek élelmiszert – írja a tozsdeforum.hu. Ez az első olyan vásárlási applikáció, amelyet egy hűtőbe integráltak. A Groceries a legkényelmesebb és leghatékonyabb módon, a konyhán keresztül köti össze a vásárlót a legnagyobb élelmiszer áruházakkal – tudtuk meg a cégtől.
A Groceries a MasterCard Labs és a Samsung közös fejlesztése, amely először az Egyesült Államokban lesz elérhető. A vásárlók egyelőre a két legnagyobb amerikai élelmiszer áruházlánc, a FreshDirect és a Shoprite kínálatából rendelhetnek.
Az alkalmazás új dimenzióba helyezi a családi élelmiszervásárlást: a családtagok megrendelés előtt megoszthatják egymással a bevásárlólistájukat, módosíthatják a listán szereplő tételeket és a bevásárlókosár tartalmát. A vásárlás befejeztével a rendelést egy négyjegyű pin kóddal kell jóváhagyni, a fizetés pedig bankkártyával történik. A megrendelt élelmiszereket közvetlenül az áruházból szállítják ki a FreshDirect és a ShopRite futárai.
A Groceries a korábbi vásárlások alapján személyre szabott ajánlatokat tesz az árucikkekre és a márkákra vonatkozóan. A jövőben további funkciók is várhatóak, az alkalmazás menüjében többek között receptek és videók is elérhetők lesznek.
“A világban, ahol minden eszköz – a mobiltelefontól kezdve egészen a hűtőig – az internetre csatlakozik, változik annak módja, ahogy a vásárlók kedvenc márkáikat kezelik.” – mondta Betty DeVita, a MasterCard Labs kereskedelmi vezérigazgatója.”Biztonságos és gondtalan vásárlási élményt szeretnénk nyújtani a fejlesztéseinken keresztül. Egyre több csatornát és eszközt használunk fel, így bővítve a vásárlási és fizetési lehetőségeket.
A MasterCard a Groceries alkalmazáshoz mobilverziót is készített, így a család valamennyi tagja létrehozhat saját bevásárlókosarat, a termékeket pedig akár vonalkód szkennerrel is hozzá tudja adni a bevásárlólistához. A Samsung Family Hub hűtő májustól lesz elérhető az Egyesült Államokban. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >GKID eTOPLISTA 2023: Változatlan élmezőny, változó erőviszonyok
A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >