Amerikában már a hűtőszekrény vásárol
A MasterCard a Consumer Electronic Show (CES) keretein belül mutatta be Groceries by MasterCard nevű alkalmazását, amelynek segítségével a felhasználók a Samsung új, Family Hub hűtőjével rendelhetnek élelmiszert – írja a tozsdeforum.hu. Ez az első olyan vásárlási applikáció, amelyet egy hűtőbe integráltak. A Groceries a legkényelmesebb és leghatékonyabb módon, a konyhán keresztül köti össze a vásárlót a legnagyobb élelmiszer áruházakkal – tudtuk meg a cégtől.
A Groceries a MasterCard Labs és a Samsung közös fejlesztése, amely először az Egyesült Államokban lesz elérhető. A vásárlók egyelőre a két legnagyobb amerikai élelmiszer áruházlánc, a FreshDirect és a Shoprite kínálatából rendelhetnek.
Az alkalmazás új dimenzióba helyezi a családi élelmiszervásárlást: a családtagok megrendelés előtt megoszthatják egymással a bevásárlólistájukat, módosíthatják a listán szereplő tételeket és a bevásárlókosár tartalmát. A vásárlás befejeztével a rendelést egy négyjegyű pin kóddal kell jóváhagyni, a fizetés pedig bankkártyával történik. A megrendelt élelmiszereket közvetlenül az áruházból szállítják ki a FreshDirect és a ShopRite futárai.
A Groceries a korábbi vásárlások alapján személyre szabott ajánlatokat tesz az árucikkekre és a márkákra vonatkozóan. A jövőben további funkciók is várhatóak, az alkalmazás menüjében többek között receptek és videók is elérhetők lesznek.
“A világban, ahol minden eszköz – a mobiltelefontól kezdve egészen a hűtőig – az internetre csatlakozik, változik annak módja, ahogy a vásárlók kedvenc márkáikat kezelik.” – mondta Betty DeVita, a MasterCard Labs kereskedelmi vezérigazgatója.”Biztonságos és gondtalan vásárlási élményt szeretnénk nyújtani a fejlesztéseinken keresztül. Egyre több csatornát és eszközt használunk fel, így bővítve a vásárlási és fizetési lehetőségeket.
A MasterCard a Groceries alkalmazáshoz mobilverziót is készített, így a család valamennyi tagja létrehozhat saját bevásárlókosarat, a termékeket pedig akár vonalkód szkennerrel is hozzá tudja adni a bevásárlólistához. A Samsung Family Hub hűtő májustól lesz elérhető az Egyesült Államokban. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >