Amerikában jól teljesít a Coca-Cola
Az év második negyedévében a Coca-Cola Co. az eladásai tekintetében 5,1%-os, 11,5 milliárd dolláros esést könyvelhetett el. Hiába igyekezett a cég a költségek csökkentésével ellensúlyozni a helyzetet, a nemzetközi piacon túl nagy mértékben csökkent a cég bevétele. A Coca-Cola minden regionális egysége lejjebb csúszott az eladások tekintetében, kivéve Észak-Amerikát, ahol 2,2%-os növekedést értek el.
Általánosságban elmondható, hogy a három nagy amerikai gyártó, Coca-Cola, PepsiCo Inc. és Dr Pepper Snapple Group termékeinek eladása tovább fog csökkenni, ugyanis a vásárlók egyre nagyobb arányban keresnek egészségesebb termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >