Amerikában jól teljesít a Coca-Cola
Az év második negyedévében a Coca-Cola Co. az eladásai tekintetében 5,1%-os, 11,5 milliárd dolláros esést könyvelhetett el. Hiába igyekezett a cég a költségek csökkentésével ellensúlyozni a helyzetet, a nemzetközi piacon túl nagy mértékben csökkent a cég bevétele. A Coca-Cola minden regionális egysége lejjebb csúszott az eladások tekintetében, kivéve Észak-Amerikát, ahol 2,2%-os növekedést értek el.
Általánosságban elmondható, hogy a három nagy amerikai gyártó, Coca-Cola, PepsiCo Inc. és Dr Pepper Snapple Group termékeinek eladása tovább fog csökkenni, ugyanis a vásárlók egyre nagyobb arányban keresnek egészségesebb termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Vezetőváltás a Coca-Colánál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tejipari kapacitásbővítést tervez a Coca-Cola az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így támogatja a közösségeket a Coca-Cola és a Budapest Bike Maffia a márka karácsonyi kampánya során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
