Amerikában jól teljesít a Coca-Cola
Az év második negyedévében a Coca-Cola Co. az eladásai tekintetében 5,1%-os, 11,5 milliárd dolláros esést könyvelhetett el. Hiába igyekezett a cég a költségek csökkentésével ellensúlyozni a helyzetet, a nemzetközi piacon túl nagy mértékben csökkent a cég bevétele. A Coca-Cola minden regionális egysége lejjebb csúszott az eladások tekintetében, kivéve Észak-Amerikát, ahol 2,2%-os növekedést értek el.
Általánosságban elmondható, hogy a három nagy amerikai gyártó, Coca-Cola, PepsiCo Inc. és Dr Pepper Snapple Group termékeinek eladása tovább fog csökkenni, ugyanis a vásárlók egyre nagyobb arányban keresnek egészségesebb termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI segítségével oldaná meg a narancslé-válságot a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hasít a Coca-Cola és a Disney együttműködése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új vezetővel bővült a Zwack Unicum Nyrt. csapata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Euronics egyedülálló kezdeményezést indít
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új korszak a karbonkreditek piacán: vége a greenwashingnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >