Amerika online költekezett
Kiváló év végi hajrát tudhatnak maguk mögött az internetes áruházak, miután a legfrissebb adatok szerint az online kiskereskedelmi értékesítések az ünnepek ideje alatt 15,4%-kal emelkedtek a tavalyi szinthez képest – írja a CNBC gazdasági hírcsatorna a MasterCard által összeállított index alapján.
A kereskedők a korábbiaknál sokkal innovatívabb stratégiát alkalmaztak annak érdekében, hogy elszédítsék a vásárlókat. A legutóbbi számok pedig azt támasztják alá, hogy hatásosnak bizonyultak ezek a stratégiák – fogalmazott a tévécsatorna műsorában Michael McNamara, a SpendingPulse alelnöke. A CNBC beszámolója arra is emlékeztet, hogy a kereskedők agresszív reklámjaikat már novemberben bevetették. A szakértő elmondása szerint a ruházati termékek vitték a prímet, miután internetes értékesítésük 25,7%-kal bővült – közli a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >