Amerika online költekezett
Kiváló év végi hajrát tudhatnak maguk mögött az internetes áruházak, miután a legfrissebb adatok szerint az online kiskereskedelmi értékesítések az ünnepek ideje alatt 15,4%-kal emelkedtek a tavalyi szinthez képest – írja a CNBC gazdasági hírcsatorna a MasterCard által összeállított index alapján.
A kereskedők a korábbiaknál sokkal innovatívabb stratégiát alkalmaztak annak érdekében, hogy elszédítsék a vásárlókat. A legutóbbi számok pedig azt támasztják alá, hogy hatásosnak bizonyultak ezek a stratégiák – fogalmazott a tévécsatorna műsorában Michael McNamara, a SpendingPulse alelnöke. A CNBC beszámolója arra is emlékeztet, hogy a kereskedők agresszív reklámjaikat már novemberben bevetették. A szakértő elmondása szerint a ruházati termékek vitték a prímet, miután internetes értékesítésük 25,7%-kal bővült – közli a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >