Amerika online költekezett
Kiváló év végi hajrát tudhatnak maguk mögött az internetes áruházak, miután a legfrissebb adatok szerint az online kiskereskedelmi értékesítések az ünnepek ideje alatt 15,4%-kal emelkedtek a tavalyi szinthez képest – írja a CNBC gazdasági hírcsatorna a MasterCard által összeállított index alapján.
A kereskedők a korábbiaknál sokkal innovatívabb stratégiát alkalmaztak annak érdekében, hogy elszédítsék a vásárlókat. A legutóbbi számok pedig azt támasztják alá, hogy hatásosnak bizonyultak ezek a stratégiák – fogalmazott a tévécsatorna műsorában Michael McNamara, a SpendingPulse alelnöke. A CNBC beszámolója arra is emlékeztet, hogy a kereskedők agresszív reklámjaikat már novemberben bevetették. A szakértő elmondása szerint a ruházati termékek vitték a prímet, miután internetes értékesítésük 25,7%-kal bővült – közli a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >