Amerika online költekezett
Kiváló év végi hajrát tudhatnak maguk mögött az internetes áruházak, miután a legfrissebb adatok szerint az online kiskereskedelmi értékesítések az ünnepek ideje alatt 15,4%-kal emelkedtek a tavalyi szinthez képest – írja a CNBC gazdasági hírcsatorna a MasterCard által összeállított index alapján.
A kereskedők a korábbiaknál sokkal innovatívabb stratégiát alkalmaztak annak érdekében, hogy elszédítsék a vásárlókat. A legutóbbi számok pedig azt támasztják alá, hogy hatásosnak bizonyultak ezek a stratégiák – fogalmazott a tévécsatorna műsorában Michael McNamara, a SpendingPulse alelnöke. A CNBC beszámolója arra is emlékeztet, hogy a kereskedők agresszív reklámjaikat már novemberben bevetették. A szakértő elmondása szerint a ruházati termékek vitték a prímet, miután internetes értékesítésük 25,7%-kal bővült – közli a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >