Amerika online költekezett

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 12. 28. 14:20

Kiváló év végi hajrát tudhatnak maguk mögött az internetes áruházak, miután a legfrissebb adatok szerint az online kiskereskedelmi értékesítések az ünnepek ideje alatt 15,4%-kal emelkedtek a tavalyi szinthez képest – írja a CNBC gazdasági hírcsatorna a MasterCard által összeállított index alapján.

A kereskedők a korábbiaknál sokkal innovatívabb stratégiát alkalmaztak annak érdekében, hogy elszédítsék a vásárlókat. A legutóbbi számok pedig azt támasztják alá, hogy hatásosnak bizonyultak ezek a stratégiák – fogalmazott a tévécsatorna műsorában Michael McNamara, a SpendingPulse alelnöke. A CNBC beszámolója arra is emlékeztet, hogy a kereskedők agresszív reklámjaikat már novemberben bevetették. A szakértő elmondása szerint a ruházati termékek vitték a prímet, miután internetes értékesítésük 25,7%-kal bővült – közli a portfolio.hu.

Kapcsolódó cikkeink