Amennyi MAGYAR GÓL az EB-n, annyi százalék kedvezmény a CBA és PRÍMA üzleteiben!
Az EB közeledtével és a magyar csapat részvételével országszerte fokozódik a hangulat. Már mindenki várja, miként fog teljesíteni a nemzeti tizenegy, hány gólt szerez Szoboszlaival, Sallaival felálló csapatunk. Egy biztos: most minden magyar gól, vásárlási kedvezményt jelent 25 Príma és CBA üzletben!
„Ahány gólt lő a magyar válogatott, annyi százalék kedvezmény jár másnap, minden vásárlónak, ami a végösszegből kerül levonásra!”
– olvasható a cég facebook posztjában.
A többszörös Év Boltja nyertes, 100%-ban magyar tulajdonban lévő Vörösvár Kft. franchise rendszerébe tartozó Príma és CBA üzletekben, annyi százalék kedvezményt kapnak a vásárlók, ahány gólt szerez a magyar válogatott a mérkőzéseken. A mérkőzést követő napon, már nyitástól minden vásárlónak automatikusan levonásra kerül a végösszeg kedvezmény, tehát érvényes az akciós termékekre is és nem szükséges külön kérni.
„Az idei labdarúgó Európa-bajnokság hatalmas izgalmakat ígér és most mindenki számára különleges lehetőséget hoz! Az „egy nemzethez tartozás” érzése ilyenkor új értelmet nyer, amire most mi is rácsatlakozunk egy kampánnyal. Része a Gólöröm kedvezmény, amellyel minden vásárlónk még többet spórolhat, a kedvező árú termékek vásárlásával. Ezzel most mindenki nyer!”
– mondta el Breier Péter, a cég tulajdonosa, aki hozzátette, hogy ha a válogatott nem rúg gólt, a vásárlók akkor is kapnak 1% kedvezményt.
„Bízunk a válogatott sorozatos győzelmében és a játékosaink gólerős szereplésében. Négy évente szívesen vállalunk ilyen kockázatot, hiszen ezzel családok és háztartások megtakarítását segítjük, vásárlóinkat jutalmazzuk. Garantáltan együtt dobban majd a szívünk, minden magyar gólra!”
– fogalmazott bizakodva Breier Péter.
A Vörösvár Kft. több, mint 30 éve a magyar kiskereskedelmi piac meghatározó szereplője. Jelenleg 4 étterem, 25 Príma és CBA üzlet zavartalan működését biztosítja, 650 munkavállalónak ad stabil megélhetést és naponta kb. 30.000 vásárló számára garantál friss és minőségi élelmiszert.
Kapcsolódó cikkeink
A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >