Amennyi MAGYAR GÓL az EB-n, annyi százalék kedvezmény a CBA és PRÍMA üzleteiben!
Az EB közeledtével és a magyar csapat részvételével országszerte fokozódik a hangulat. Már mindenki várja, miként fog teljesíteni a nemzeti tizenegy, hány gólt szerez Szoboszlaival, Sallaival felálló csapatunk. Egy biztos: most minden magyar gól, vásárlási kedvezményt jelent 25 Príma és CBA üzletben!
„Ahány gólt lő a magyar válogatott, annyi százalék kedvezmény jár másnap, minden vásárlónak, ami a végösszegből kerül levonásra!”
– olvasható a cég facebook posztjában.
A többszörös Év Boltja nyertes, 100%-ban magyar tulajdonban lévő Vörösvár Kft. franchise rendszerébe tartozó Príma és CBA üzletekben, annyi százalék kedvezményt kapnak a vásárlók, ahány gólt szerez a magyar válogatott a mérkőzéseken. A mérkőzést követő napon, már nyitástól minden vásárlónak automatikusan levonásra kerül a végösszeg kedvezmény, tehát érvényes az akciós termékekre is és nem szükséges külön kérni.
„Az idei labdarúgó Európa-bajnokság hatalmas izgalmakat ígér és most mindenki számára különleges lehetőséget hoz! Az „egy nemzethez tartozás” érzése ilyenkor új értelmet nyer, amire most mi is rácsatlakozunk egy kampánnyal. Része a Gólöröm kedvezmény, amellyel minden vásárlónk még többet spórolhat, a kedvező árú termékek vásárlásával. Ezzel most mindenki nyer!”
– mondta el Breier Péter, a cég tulajdonosa, aki hozzátette, hogy ha a válogatott nem rúg gólt, a vásárlók akkor is kapnak 1% kedvezményt.
„Bízunk a válogatott sorozatos győzelmében és a játékosaink gólerős szereplésében. Négy évente szívesen vállalunk ilyen kockázatot, hiszen ezzel családok és háztartások megtakarítását segítjük, vásárlóinkat jutalmazzuk. Garantáltan együtt dobban majd a szívünk, minden magyar gólra!”
– fogalmazott bizakodva Breier Péter.
A Vörösvár Kft. több, mint 30 éve a magyar kiskereskedelmi piac meghatározó szereplője. Jelenleg 4 étterem, 25 Príma és CBA üzlet zavartalan működését biztosítja, 650 munkavállalónak ad stabil megélhetést és naponta kb. 30.000 vásárló számára garantál friss és minőségi élelmiszert.
Kapcsolódó cikkeink
Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >Túlteljesíti az árrésstopot a CBA és a Príma
A kormányzati szabályozás nyomán, tovább bővült az „OLCSÓBB, MINT TAVALY!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >