Amennyi MAGYAR GÓL az EB-n, annyi százalék kedvezmény a CBA és PRÍMA üzleteiben!
Az EB közeledtével és a magyar csapat részvételével országszerte fokozódik a hangulat. Már mindenki várja, miként fog teljesíteni a nemzeti tizenegy, hány gólt szerez Szoboszlaival, Sallaival felálló csapatunk. Egy biztos: most minden magyar gól, vásárlási kedvezményt jelent 25 Príma és CBA üzletben!
„Ahány gólt lő a magyar válogatott, annyi százalék kedvezmény jár másnap, minden vásárlónak, ami a végösszegből kerül levonásra!”
– olvasható a cég facebook posztjában.
A többszörös Év Boltja nyertes, 100%-ban magyar tulajdonban lévő Vörösvár Kft. franchise rendszerébe tartozó Príma és CBA üzletekben, annyi százalék kedvezményt kapnak a vásárlók, ahány gólt szerez a magyar válogatott a mérkőzéseken. A mérkőzést követő napon, már nyitástól minden vásárlónak automatikusan levonásra kerül a végösszeg kedvezmény, tehát érvényes az akciós termékekre is és nem szükséges külön kérni.
„Az idei labdarúgó Európa-bajnokság hatalmas izgalmakat ígér és most mindenki számára különleges lehetőséget hoz! Az „egy nemzethez tartozás” érzése ilyenkor új értelmet nyer, amire most mi is rácsatlakozunk egy kampánnyal. Része a Gólöröm kedvezmény, amellyel minden vásárlónk még többet spórolhat, a kedvező árú termékek vásárlásával. Ezzel most mindenki nyer!”
– mondta el Breier Péter, a cég tulajdonosa, aki hozzátette, hogy ha a válogatott nem rúg gólt, a vásárlók akkor is kapnak 1% kedvezményt.
„Bízunk a válogatott sorozatos győzelmében és a játékosaink gólerős szereplésében. Négy évente szívesen vállalunk ilyen kockázatot, hiszen ezzel családok és háztartások megtakarítását segítjük, vásárlóinkat jutalmazzuk. Garantáltan együtt dobban majd a szívünk, minden magyar gólra!”
– fogalmazott bizakodva Breier Péter.
A Vörösvár Kft. több, mint 30 éve a magyar kiskereskedelmi piac meghatározó szereplője. Jelenleg 4 étterem, 25 Príma és CBA üzlet zavartalan működését biztosítja, 650 munkavállalónak ad stabil megélhetést és naponta kb. 30.000 vásárló számára garantál friss és minőségi élelmiszert.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része is használja a mesterséges intelligenciát
A mesterséges intelligencia jelentősen növeli a hazai vállalatok versenyképességét –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >