AMC: tizenkilenc magyar kiállító vesz részt a kereskedelmi márkák kiállításán Amszterdamban
A kereskedelmi márkák amszterdami kiállításán (World of PrivateLabel – PLMA) minden eddiginél nagyobb, 180 négyzetméteres standdal, tizenkilenc kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum (AMC) 2023. május 23-24-én – közölte az AMC kedden az MTI-vel.
A közlemény szerint a PLMA nemzetközi kiállításon évente mintegy 2500 kiállító és 15 ezer szakmai látogató vesz részt. A magyar standon a potenciális beszerzők válogathatnak például az extrudált termékek, száraztészták, gyümölcs aszalványok, befőttek és savanyúságok között, de olyan kuriózumokra is bukkanhatnak, mint a tej- és vízízesítő szívószál. Az idén debütáló kiállítók kínálatában fellelhető a gluténmentes zab és zabtészta, különböző szárított gombatermékek, lapkenyerek, ostyák és sajtos tallérok, valamint pezsgők, borok és vitaminitalok.
A standon bemutatkozik az Agrármarketing Centrum exportfejlesztési projektje, a Hungarian Food Business Program
Ennek egyik központi eleme a Food Business Catalogue névre keresztelt online katalógus is. A kiadványban már több mint 200 hazai cég mintegy 2000 termékét ajánlják a potenciális beszerzők figyelmébe, az amszterdami esemény pedig kiváló alkalmat jelent a katalógus nemzetközi megismertetésére, új importőrök felkutatására – írták. Az AMC közleményében kitért arra, hogy a saját márkák térnyerése az elmúlt években gyakorlatilag világszerte katapultált, hiszen piaci részesedésük hét európai országban meghaladja a 40 százalékot, további kilenc európai országban pedig több mint 30 százalékot tesz ki.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
KSH: januárban az ipari termelés 3,9 százalékkal mérséklődött
2025 januárjában az ipari termelés volumene 3,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >A magyar prémium élelmiszerekre van a legnagyobb kereslet Japánban
A Csendes-óceáni térség egyik legfontosabb élelmiszer- és ital szakkiállításán szervezett…
Tovább olvasom >A beruházás a jó válasz a kihívásokra
Az agráriumban is a beruházás az egyetlen jó válasz a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >