AMC: nyolc magyar élelmiszeripari cég mutatkozik be az orosz PRODEXPO kiállításon
Nyolc magyar cég mutatkozik be a Moszkvában hétfőn nyílt PRODEXPO Nemzetközi Élelmiszer, Ital és Alapanyag Szakkiállításon, Oroszország legrangosabb ilyen jellegű eseményén – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint az öt napos eseményen az Agrármarketing Centrum közösségi standdal, és nyolc kiállítóval várja a szakmai látogatókat, a bemutatott termékek között megtalálhatók vörös- és fehérborok, szarvasgombás és libamájkészítmények, bébiételek, ketchupok, mustárok, ételízesítők és majonézek.
A közleményben hangsúlyozzák, a PRODEXPO szakkiállításon a magyar közösségi részvétel a nagy múltú orosz-magyar kereskedelmi és gazdasági kapcsolatok erősítése miatt rendkívül fontos. A 2014-ben bevezetett embargó, amely az Európai Unióból érkező egyes élelmiszerek oroszországi importját korlátozza, érinti a korábban Oroszországba irányult magyar exporttermékeket is, a húst, a zöldségeket, a gyümölcsöket és a tejtermékeket.
A kiállításon évről évre közel 2500 cég és mintegy 112 ország 67 ezer látogatója vesz részt.
Az AMC standját Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum ügyvezetője, Giczi Gergely ügyvezető-helyettes, valamint Konkoly Norbert, Magyarország oroszországi nagykövete nyitotta meg a vásár első napján. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint fél évszázada a hazai élelmiszeripar élvonalában
Az élelmiszeripar jövőjét azok a fiatal szakemberek formálják, akik tisztelik…
Tovább olvasom >Nagy István: hamarosan újraindulhatnak a kínai-magyar agrárkapcsolatok
A magyar mezőgazdaságot és agráriumot számos kihívás érte az utóbbi…
Tovább olvasom >Áprilisban 5,0 százalékkal visszaesett az ipari termelés
2025 áprilisában az ipari termelés volumene 5,0, munkanaphatástól megtisztítva 2,3…
Tovább olvasom >További cikkeink
Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >