AMC: Erdélyben juthatnak új értékesítési lehetőségekhez a magyar élelmiszergyártók
Erdélyben juthat új értékesítési lehetőségekhez az a tíz magyarországi élelmiszergyártó, akik kétnapos találkozón mutatkoztak be Székelyföld releváns élelmiszerláncainak beszerzői és disztribútorai előtt – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) pénteken az MTI-vel.

Új kapuk nyílnak meg
Az AMC a helyi vállalkozók egyesületeivel és a hargitai megyeszékhely magyar főkonzulátusával üzleti találkozót szervezett június 8-9. között Csíkszeredára és Sepsiszentgyörgyre azzal a céllal, hogy exportképes magyar vállalkozások termékeivel bővítsék a térségben már jelenlévő magyar termékek kínálatát.
A helyszínválasztást részben az indokolta, hogy a csíki város nagyobb szerepre törekszik az élelmiszeriparban, mintegy 92 hektáros területen tervezi ipari park létesítését, ahol élelmiszeripari vállalkozások megtelepedésére is számít – írták. Az AMC tájékoztatta a Hungarian Food Business Program exportfejlesztési programról az események résztvevőit, a Magyarországról érkezett gyártók pedig egyebek között lekvárt, tésztát, bor- és gyümölcsecetet, szörpöt és üdítőt ajánlottak a székelyföldi üzletláncok beszerzőinek figyelmébe.
A rendezvényen bemutatták a Hungarian Food Business Catalogue digitális katalógust, amelyből a helyi érdeklődők további csaknem kétezer magyar terméket ismerhetnek meg – olvasható a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >