AMC: a magyar élelmiszergyártók egyik kitörési pontja lehet a saját márkás termékek piaci szegmens
Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének is egyik kitörési pontja lehet – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-vel.
Az Agrármarketing Centrum az idén 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszergyártóknak a saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó szakkiállításon, a PLMA „World of Private Label” rendezvényen 2022. május 31. és június 1. között Amszterdamban, ahol 70 ország 2500 kiállítója volt jelen.
A magyar nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények kaptak helyet. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja célzott üzleti találkozókat tartott a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő disztribútoroknak – írják a közleményben.
A tájékoztatás szerint a szakkiállítás kísérőeseményén, a New Product Expo-n három magyar cég terméke kiemelt megjelenést kapott, az Abonett paradicsomos zöldfűszeres szendvicset, a Cornexi zabrudit és a Snack Garden édesburgonya chipset meg is kóstolhatták az érdeklődők. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb hazánkban a halfogyasztás
A karácsonyi halkínálatot és a hazai haltermelés eredményeit mutatták be…
Tovább olvasom >SIAL: fókuszban a fenntartható élvezet
A globális élelmiszeripar legfontosabb eseménye minden páros évben a SIAL,…
Tovább olvasom >Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >Eurobarométer: a termelők többsége szerint megfelelő a jövedelmük stabilizálását elősegítő uniós pénzügyi támogatás szintje
Az Európai Bizottság megrendelésére készült, csütörtökön közzétett Eurobarométer-felmérés szerint az…
Tovább olvasom >