AMC: a magyar élelmiszergyártók egyik kitörési pontja lehet a saját márkás termékek piaci szegmens
Egyre nagyobb a vásárlói bizalom a saját márkás termékek iránt, a piac további erősödésére lehet számítani, ez a szegmens a magyar élelmiszergyártók sikerességének is egyik kitörési pontja lehet – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-vel.

Kitörési pont lehet a saját élelmiszertermékek gyártása
Az Agrármarketing Centrum az idén 14. alkalommal szervezett közösségi nemzeti standot a magyar élelmiszergyártóknak a saját márkás termék gyártóit és forgalmazóit célzó szakkiállításon, a PLMA „World of Private Label” rendezvényen 2022. május 31. és június 1. között Amszterdamban, ahol 70 ország 2500 kiállítója volt jelen.
A magyar nemzeti standon snack-ek, gyümölcslekvárok és befőttek, méz, fagyasztott édesipari termékek, zabkészítmények, müzlik, sajtok, száraztészták, kolbászok és sonkák, zöldség- és gyümölcskonzervek, -szeletek, kakaó- és kávékészítmények kaptak helyet. Emellett az AMC élelmiszeripari exporttámogató Hungarian Food Business Programja célzott üzleti találkozókat tartott a magyar élelmiszeripari kínálat iránt érdeklődő disztribútoroknak – írják a közleményben.
A tájékoztatás szerint a szakkiállítás kísérőeseményén, a New Product Expo-n három magyar cég terméke kiemelt megjelenést kapott, az Abonett paradicsomos zöldfűszeres szendvicset, a Cornexi zabrudit és a Snack Garden édesburgonya chipset meg is kóstolhatták az érdeklődők. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: szükség van az árrésstopra
A keddi adatok is bizonyítják, hogy szükség van az árrésstopra…
Tovább olvasom >